Vraag

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-11 20:21
Ik zoek een?
In-Ears Wireless (Bluetooth)

Wat is je budget?
150-175 EU

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Op werk (relatief drukke kantoortuin) muziek luisteren als ik even geen Headphones wil gebruiken. Ik heb een Beats koptelefoon die op zich prima werkt, maar bij lang dragen wat pijn aan de oren veroorzaakt. Ook is die 's avonds in bed niet echt fijn icm een hoofdkussen. Vandaar dat ik in-ears zoek om 's avonds een beetje te kunnen netflixen, en voor af en toe onderweg (lopen) wat muziek te luisteren. Gaan dus niet super veel gebruikt worden.

Wat heb je zelf al gevonden?
categorie: Koptelefoons
Ik dacht aan minimaal: APT voor enigzins goede draadloze geluidskwaliteit. Ik ga hem gebruik icm Windows laptop en mijn telefoon: OnePlus 6. Ik las op de OnePlus 6 fora dat AptX niet werkt, waardoor ik dat niet als eis zou willen zien.

Batterijduur is voor mij niet van belang, zo veel ga ik ze niet gebruiken.
Noice Cancelling twijfel ik nog over, dus ook niet als eis opgegeven.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik twijfel een beetje over het budget. Is het misschien beter om net wat meer uit te geven en goede noise cancelling in-ears te kopen, of wat minder omdat 150 EU voor in-ears zonder noise cancelling het wat veel is.

Iemand goede tips?
Deze zit eigenlijk iets boven budget:
pricewatch: Sony WI-1000X (Zwart)

Ik dacht zelf dat deze misschien ook wel prima zijn, maar zitten ruim onder budget:
pricewatch: Sony WI-C600N (Zwart)

Even niets...

Alle reacties

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:13

FeaR

In GoT we trust

In-ears vallen onder Mobile, CEA > ATT.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-11 20:21
Iemand nog een idee?

Even niets...

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Je geeft aan ze niet zoveel te gaan gebruiken, dan is dit misschien een goede optie: https://www.xiaomiproducts.nl/qcy-t2c-draadloze-oortjes.html

Heb ze zelf ook al lange tijd, vanuit China iets goedkoper maar dit geeft wat meer gemak. Ik gebruik ze eigenlijk alleen af en toe in de trein en vind ze ideaal, geen gedoe met snoeren, compact doosje erbij wat ze ook nog op kan laden als de oortjes zelf leeg zijn en erg goedkoop.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:29
Ik heb heel wat oordopjes en dergelijke gehad, meest recent een Jaybird X3 nog. Echt prima spul, topkwaliteit, en met een zeer uitgebreid in te stellen equalizer die je flashed op de headset zelf...

En toen heb ik voor de grap dus bovenstaande QCY's gekocht via Aliexpress voor zo'n 15-20 euro. Toen ik die binnen had direct een tweede setje voor m'n vriendin besteld, want die dingen zijn echt fijn.
Nee, ze zijn niet zó goed als heel wat in-ears die op de markt zijn. Ze hebben echt minder features en zo'n pushbutton in je oor is veel minder fijn dan touchcontrols. Maar: ze zijn wel gewoon prima.

Voor dat geld de allerbeste deal die je kan maken.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:56
Ik heb de Anomoibuds IP010-A, op basis van deze blog van appmeister: https://appmeister.nl/all...aadloze-oordopjes-50-euro

Gebruik ze vooral in de trein en ben er zeer tevreden over. Geluid is goed en erg gemakkelijk in gebruik. Ik heb 14 euro betaald voor een setje.
Pagina: 1