I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Dus als ie niet draait, gewoon omdraaien, of een ander pinnetje gebruiken..
Kort dus, ff pielen..
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Maar als je "bang/voorzichtig" bent, zet hem dan uit. En sluit hem aan, zet hem aan, en kijk of ie draait, draait ie niet..
Gewoon uitzetten, en weer ff pielen.
Zorgen dat je de pinnetjes raakt, en niet de rest van je mobo ofzo..
En kijk uit voor de CPU koeler
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Suc6
Ik zou 'm nie aan het mobo gaan piellen pak een molex *witte stroom connector die ook aan cdrom enz hangt.*Op maandag 30 juli 2001 20:31 schreef Dinictus het volgende:
Kan er trouwens iets fout gaan? dit is de eerste keer dat ik dit doe dus.. Ik kan me niet voorstellen dat het fout gaat hoor. Zijn er geen speciale dingen die ik NIET moet doen ofzo?
Dan voor 12 volt is geel plus en zwart min, en voor 7 volt is het d8 ik gewoon rood en zwart.
Dan kan je dus helemaal niets slopen.
Zo moet het kloppen haalde eerst de voltage's door elkaar
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Nu zie ik weer dat de draadjes te kort zijn.
Wat lomp zeg. Ik haal denk ik wel een fannetje in de winkel.
toch ff kijken of hij draait!
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Het aansluiten van die ouwe is moeilijker, omdat je ook niet weet welke aansluiting wat is op je mobo, je kan 'm misschien beter bij een molex bijpluggen
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Verwijderd
en zwart _.
als je de connector voor je hebt is de middelste + = rood
rechts - = zwart
links is blauw of geel =rpm
dan moet trouwens wel het flapje aan de bovenkant zitten
Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...
Ik denk dat ik toch maar ff wacht en morgen een goed fannetje haal! Gewoon met 3 pinnen, kan ik hem ook nog monitoren..