Displayport naar HDMI adapter

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• retrotical
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 28-09 13:35
Ik zoek een?
Ik zoek een adapter die een female Displayport aansluiting heeft en een HDMI male uitgang heeft.. klinkt belachelijk, maar ik vind enkel female hdmi & male displayport op het grote net...

Wat is je budget?
Liefst onder de 50€

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films te kijken op ander scherm

Wat heb je zelf al gevonden?
https://www.bol.com/nl/p/...o4-JLFg.1.24.ProductTitle

Zoiets dus, maar dan andersom... Displaykabel er insteken & de adapter in een HDMI poort in de tv. Cheers!

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Alle reacties

• lauranvh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-09 13:48
Daar heb ik een jaar geleden ook lang naar gezocht. Ik weet niet waarom maar ik kon er geen vinden op Nederlandse websites maar ook niet op AliExpress enzo. Ik kwam erachter dat er wel een mogelijkheid is om female display met een usb-c aansluiting te krijgen. Mocht je die aansluiting hebben kun je dat wellicht gebruiken.

Succes met je zoektocht

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:52
Alternatief om the combineren bv DP female to female adapter en dan DP male naar HDMI male?

• PE4000
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-07 05:34
Wat is het nut van deze oplossing?
Is je bestaande displayport-male naar displayport-male te kort of zo en wil je deze zo verlengen?
Schaf gewoon een langere displayport-male naar hdmi-male aan en die zijn ook in 3, 5 mtr.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
https://www.dell.com/nl-n...492-bbxu/tvs-theater-huis

Deze?

Laat maar, je zoekt geen adapter, maar gelijk de kabel.

Diplayport is "gratis" en HDMI kost licenties heb ik altijd begrepen. Daarom zo lastig.

[ Voor 42% gewijzigd door Vorkie op 28-09-2019 11:58 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als ik het goed volg heb je al een DP kabel maar heeft je TV een HDMI ingang. En wil je de male DP nu in een female DP op een converter en dan naar HDMI.
Is het niet veel makkelijker om een DP naar HDMI verloop te kopen en dan een HDMI kabel er tussen? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1