Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m
Add a new device:
Device type: Computer -> Media Center PC
Manufacturer: Microsoft
Model: Windows Media Center SE
Dat werkt ook niet. Ik druk op shut down en de NUC blijft aan.Theodor schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 10:41:
Add a new device:
Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m
Ik zou zeggen neem eens contact op met Logitech, men had altijd heel goede support voor de Harmony series en reageerden altijd snel met aanpassingen op issues.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Hoi, ben je hier nog uitgekomen?
Heb dezelfde issue nl., bij Logitech inmiddels een ticket laten aanmaken maar nog geen oplossing beschikbaar.
Heb dezelfde issue nl., bij Logitech inmiddels een ticket laten aanmaken maar nog geen oplossing beschikbaar.
WP: ME PUZ-SWM80YAA + ERSF-VM2E (FTC7), 400L Boiler, Pana RTWireless thermostaat, Vermogenskabel op 75%, ESP32-Atom S3 lite
Is het alleen power-on/off dat niet werkt, of krijg je helemaal geen reactie van kodi op je afstandbediening?
Ik zou ook beginnen met een betrouwbare basis: OpenElec vanaf een USB stick. Dat moet je werkend kunnen krijgen met een Harmony. Wellicht ook even in de BIOS kijken of er iets is dat de infrarood-poort uit zet of zo.
Ik zou ook beginnen met een betrouwbare basis: OpenElec vanaf een USB stick. Dat moet je werkend kunnen krijgen met een Harmony. Wellicht ook even in de BIOS kijken of er iets is dat de infrarood-poort uit zet of zo.
In de Harmony software heb ik mijn NUC als een apparaat toegevoegd van merk Intel, type NUCxxxx, niet specifiek als een mediacenter o.i.d.
Daarmee is IR beschikbaar maar ik gebruik dat eigenlijk alleen voor het aanzetten van de NUC. Omdat mijn Harmony ook bluetooth ondersteunt emuleer ik een bluetooth toetsenbord, wat een stuk vloeiender loopt dan IR.
Daarmee is IR beschikbaar maar ik gebruik dat eigenlijk alleen voor het aanzetten van de NUC. Omdat mijn Harmony ook bluetooth ondersteunt emuleer ik een bluetooth toetsenbord, wat een stuk vloeiender loopt dan IR.
I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.
Pagina: 1