Beste Tweakers,
Na enkele jaren uit de PC wereld te zijn verdwenen. Voornamelijk omdat ik zakelijk een iMac dien te gebruiken. Nu begin ik toch tegen mijn limiet te komen in virtual os windows voor gaming. Daarom ga ik terug een windows pc aanschaffen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC is enkel en alleen bedoeld om te gamen, high fps met ultra settings op 1440p. Al de rest doe ik nog steeds met mijn mac.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs van 2500 euro op de tower alleen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb niets om over te nemen in het nieuwe systeem. Mijn oude monitor moet ook vervangen worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon een goed systeem dat een tijdje meekan en de huidige top games vlot op de hoogste settings kan draaien. Dit op een 1440p 27 inch monitor die ik ook nog dien aan te kopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben wel de 27 inch display 5k van de mac gewoon. Kwestie van design en kwaliteit komen ze naast elkaar te staan dus dat mag wat overeenkomen. Al gaat dat voor design heel moeilijk worden. De tower komt onderaan de bureau te staan, mag met wat RGB in zijn.
////EDIT: Ik ga afstappen van de RGB aangezien ik er onder mijn bureau niet voldoende plezier ga van hebben. Komt links onder te staan.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Advies over de reeds samengestelde hardware. Ben er een tijdje uitgeweest en heb dus aan de hand van andere topics dit samengevoegd. De monitor vind ik persoonlijk moeilijk. Omdat ik het display van de 27inc iMac gewoon ben.
Alvast bedankt!!
////// EDIT: na reacties de nieuwe samenstelling:
Na enkele jaren uit de PC wereld te zijn verdwenen. Voornamelijk omdat ik zakelijk een iMac dien te gebruiken. Nu begin ik toch tegen mijn limiet te komen in virtual os windows voor gaming. Daarom ga ik terug een windows pc aanschaffen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC is enkel en alleen bedoeld om te gamen, high fps met ultra settings op 1440p. Al de rest doe ik nog steeds met mijn mac.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs van 2500 euro op de tower alleen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb niets om over te nemen in het nieuwe systeem. Mijn oude monitor moet ook vervangen worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon een goed systeem dat een tijdje meekan en de huidige top games vlot op de hoogste settings kan draaien. Dit op een 1440p 27 inch monitor die ik ook nog dien aan te kopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben wel de 27 inch display 5k van de mac gewoon. Kwestie van design en kwaliteit komen ze naast elkaar te staan dus dat mag wat overeenkomen. Al gaat dat voor design heel moeilijk worden. De tower komt onderaan de bureau te staan, mag met wat RGB in zijn.
////EDIT: Ik ga afstappen van de RGB aangezien ik er onder mijn bureau niet voldoende plezier ga van hebben. Komt links onder te staan.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Advies over de reeds samengestelde hardware. Ben er een tijdje uitgeweest en heb dus aan de hand van andere topics dit samengevoegd. De monitor vind ik persoonlijk moeilijk. Omdat ik het display van de 27inc iMac gewoon ben.
Alvast bedankt!!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 335,- | € 335,- |
1 | Moederborden | Gigabyte X570 Aorus PRO | € 265,- | € 265,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte Aorus GeForce RTX 2080 Super 8G | € 829,- | € 829,- |
1 | Behuizingen | Sharkoon TG5 RGB | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 74,50 | € 74,50 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 159,50 | € 159,50 |
1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) Zwart | € 99,95 | € 99,95 |
1 | Solid state drives | Corsair Force MP600 1TB | € 217,90 | € 217,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.060,75 |
////// EDIT: na reacties de nieuwe samenstelling:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 335,- | € 335,- |
1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 108,50 | € 108,50 |
1 | Videokaarten | Gigabyte Aorus GeForce RTX 2080 Super 8G | € 817,- | € 817,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define R6 USB-C Wit | € 122,05 | € 122,05 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 | € 84,91 | € 84,91 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 159,50 | € 159,50 |
1 | Voedingen | Corsair HX750 V2 | € 139,03 | € 139,03 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 121,50 | € 121,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.887,49 |
[ Voor 23% gewijzigd door Xondox op 28-09-2019 23:45 ]