Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...

Heeft de Huawei P30 lite bij Instellingen - Weergave - Tekst- en weergavegrootte geen display altijd aan.
Op mijn toestel komt het in ieder geval niet voor.

Ook vreemd is het dat bij de app NOS Teletekst niet het originele lettertype toont.

Hoop dat iemand uitleg kan geven.

Groet,

Adri Schuurman

Alle reacties

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Verwijderd Uitleg over wat? Wat wil je weten?

De scherm time-out kan in Android 9 volgens mij standaard maximaal op 30 minuten. Wel kun je via de developer options instellen dat het scherm niet uit gaat, zolang de telefoon aan de oplader hangt.

Wat de NOS Teletekst-app betreft, dan zal de app blijkbaar of juist een eigen font kiezen of juist zich laten beïnvloeden door de systeeminstellingen. Maar jij bent niet duidelijk over wat je het 'originele font' vindt.

Let op: Posts op GoT zijn vaak meer inspiratie om weer zelf verder te kunnen. Als je een term niet kent (zoals developer mode, bijvoorbeeld), Google er dan eerst zelf even op (eigen inzet!) in plaats van direct te vragen wat het is. Mocht je er echt niet uitkomen, helpen we je natuurlijk graag verder.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je ergens een vraag over hebt, is het wel handig dat je eerst zelf even op zoek gaat. In veel gevallen is het antwoord namelijk vrij gemakkelijk te vinden. Deze vraag had je kunnen beantwoorden door simpelweg de naam van je telefoon en "always on display" in Google in te typen. Dan had je dit gevonden. Conclusie: het zit er niet op.

Ik doe hier dus maar een slotje op. Als je voortaan nou eerst even Google gebruikt, dan heb je mogelijk ook sneller je antwoord, en hoeven wij hier het wiel niet opnieuw uit te vinden :)

Dit topic is gesloten.