• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 11:52
Hoe nemen jullie je PDA mee?

simpele vraag toch? :)

Ik kom er maar niet uit wat een goede manier is om mijn Visor Platinum ( :9 ) mee te nemen.

Verwijderd

in je borstzakje van een overhemd :p

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
psies. daar is ie het veiligst.

Ik ga volgende week op vakantie en natuurlijk gaat mijn PALM + PPK en dat i.c.m. 8850 kan ik gewoon verder e-mailen op vakantie :)

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 11:52
Ik loop nu gewoon met zo'n heuptasje daar zitten dan mijn visor platinum, geld-geval, siemens s35i en sleutels.

• warnas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

warnas

Ja, dé...

Borstzakje? Buk jij nooit? Zo'n knoopje is ook niet echt een hindernis.

Ik zou 'm in elk geval niet in je broekzak stoppen want als dat een automatisme is ga je missen en gooi je 'm zo op de grond. Like me :( Nieuw scherm $100,-

Beste tip: beschermhoesje kopen (of van een ouwe rekenmachine gebruiken o.i.d.) en jezelf hard op je fikken slaan als je vergeet 'm daar in te doen.

Join the army. See the world. Meet interesting people. Kill them.

Verwijderd

Mijn iPaq gaat gewoon in me broekzak in een mooi compact leren hoesje (uit amerika heb ik aantal hoesjes besteld..). Me telefoon doe ik in me andere zak.

Dat leren hoesje waar me ipaq in zit is tevens mijn portemonee (pasjes + geld).

• koboy
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

koboy

Heb een idee voor een icon

Bij mij zit hij in mijn borstzakje. Enig nadeel daarvan is dat je overhemd wat scheef trekt (met een PIIIx). Als bescherming een leren mapje.
Een vriend van me heeft hem aan zo'n army belt hangen. Je weet wel zo'n groen geval met allemaal vakjes eraan hangen.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

• Perseus|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-07-2009

Perseus|IA

Rode ogen

In me attachekoffer :7

ja ja ik weet het, maar het is bedrijfscultuur dus doe er maar wat aan....

Cheese, It's milk's leap towards immortality

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Mijn M100 laat ik mooi thuis met dit weer. Ik loop voor lul met dat ding in mijn broek (ladies, i am in the house...)

Vaak in binnenzak jas, of in mijn ruzak/koffer.

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

• marcus22
  • Laatst online: 08-03 10:19
Ik neem mijn PIIIxe alleen mee als ik hem ook nodig heb en dan zit hij samen met mijn laptop, geld, mobieltje, sleutels en de rest (zoals, zonnebril met dit weer) in mijn rugzak. In mijn Eastpak zit een zakje waar hij precies in past!

* marcus22 vind het in een borstzakje er altijd heel raar uitzien. Maar dat komt misschien ook omdat hij nooit iets draagt met een borstzakje

There is no place like 127.0.0.1

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

In mijn achterbroekzak. Moet alleen voor een ander hoesje zorgen, dit ding wat er nu bijna een jaar omheen zit, is ook niet echt al te stevig vind ik zelf

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Cubix
  • Niet online
Mijn Palm m100 gebruik ik op de middelbare school als agenda en om hem te beschermen zit er een palmglove omheen.
Ik parkeer hem altijd in m'n rechterbroekzak (voor).

Verwijderd

gewoon in mijn broekzak! en ik merk helemaal niet dat ie er zit :)

Verwijderd

Ik heb hem (als ik hem bij me heb) gewoon in m'n achterbroekzak. Nog nooit problemen mee gehad.

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-03 16:50
Als ik een jas aan heb, in m'n binnenzak (jas heb ik toch bijna altijd bij me, want er zit teveel spul in omdat onbeheerd achter te laten :) ) en anders in mijn tas (of rugzak)

Verwijderd

Op woensdag 01 augustus 2001 22:20 schreef RobinVR het volgende:
Ik heb hem (als ik hem bij me heb) gewoon in m'n achterbroekzak. Nog nooit problemen mee gehad.
Niet een beetje link als je erop gaat zitten ?

Verwijderd

Ik heb mijn Vx altijd in de binnenzak van mijn kostuumjasje zitten. Als ik prive op weg ben heb ik hem meestal in de zomer in mijn borstzakje van mijn overhemd en in de winter in de binnenzak van mijn jas zitten.

Ik heb er verder geen extra beschermhoes omheen, alleen het meegeleverde scharnier-hoesje om je scherm te beschermen.
:)

Verwijderd

Als ik mijn jas of een colbertje aan heb dan stop ik hem daar in de binnenzak. Met dit weer neem ik hem alleen mee naar mijn werk en dan leg ik hem gewoon in mijn auto en hou hem in mijn had als ik ergens heen ga.

Verwijderd

Op woensdag 01 augustus 2001 23:50 schreef Airbag het volgende:

[..]

Niet een beetje link als je erop gaat zitten ?
Nog nooit problemen mee gehad, ik ga er namelijk nooit opzitten (boven m'n zitvlak) :)

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:07

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik heb hem (hem = iPAQ) altijd in m'n jaszak (die heeft een hele handige zak daarvoor, lijkt er wel speciaal voor gemaakt :))

Als ik geen jas heb...tsja...borstzakje, maar dat is niet ideaal. Een PDA is daar eigenlijk te zwaar voor, gaat zo hangen enzo :P

Broekzak kan, als ze een beetje ruim zijn. Bij een spijkerbroek kan het in ieder geval niet :)

Verwijderd

moet je niet zo'n lompe PDA nemen ;)

Verwijderd

Lastig als je dan ook nog een portomonee, mobiel, walkman en oortjes in je broekzak moet proppen :)

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Op donderdag 02 augustus 2001 22:00 schreef Airbag het volgende:
Lastig als je dan ook nog een portomonee, mobiel, walkman en oortjes in je broekzak moet proppen :)
Dat probleem heb ik nou ook, en dan moeten er bij mij ook nog sleutels bij...
Ik stop hem (Philips Nino 500) meestal los in m'n tas met het zakje dat bij m'n Sony MD-walkman zat er om heen past perfect!

• De_Truffel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:27
in rechterzak van mun witte jas (ziekenhuis). Er zitten ongeveer op heuphoogte 2 grote zakken voor boekjes, andere dingen (PPDA) ;)

Verwijderd

Op donderdag 02 augustus 2001 20:46 schreef Daniel Kegel het volgende:
Ik heb hem (hem = iPAQ) altijd in m'n jaszak (die heeft een hele handige zak daarvoor, lijkt er wel speciaal voor gemaakt :))

Als ik geen jas heb...tsja...borstzakje, maar dat is niet ideaal. Een PDA is daar eigenlijk te zwaar voor, gaat zo hangen enzo :P

Broekzak kan, als ze een beetje ruim zijn. Bij een spijkerbroek kan het in ieder geval niet :)
Mijn iPaq past makkelijk in mijn broekzak en dan nog wel in een mooie compacte case waar ook mijn geld/pasjes inzitten. En zo'n grote maat heb ik nou ook weer niet :).

Verwijderd

Heej Guys,
Ik heb een REX 6000 en die is ultra-klein en past overal (40gram & net zo groot als een PCMCIA-modem, kan hem ook zo synchen in je laptop :P ).
Borstzakje, broekzak....waar je maar wilt :)
Ik heb hem net een paar dagen en hij bevalt top.
tsjek it @ http://www.rex.net

Greetz,
Stef

Verwijderd

Mijn ipaq gaat ofwel in de koffer (achterbak) of in het tasje van het vrouwtje ;).. (naast de condooms :P)

• JanB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:54

JanB

Het ken rotter !!!

Mijn IBM Workpad c3 (voor de niet kenners: Palm Vx met IBM opdruk ;)) gaat altijd in z'n Rhino-skin Aluminium Hardcase mee. Draag hem in borstzak, binnenzak, kontzak en gewone broekzak.

Dankzij z'n rhino-skin nooit problemen mee.

Computers are like airconditioners: they work perfect until you open windows...

• Acolyte57
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Afhankelijk van wat ik draag. M'n Palm V8 zit standaard in zo'n leren hoesje. Als ik een jas/jack aan heb gaat ie in m'n binnenzak. Als ik cargopants aan heb dan gaat ie daar in. Anders gaat ie in m'n tas. Als ik helemaal niks bij me heb dan ben ik waarschijnlijk bezig met iets waar ik hem toch niet voor nodig heb (uitgaan ofzo, iig niet iets werk of school related) en dan blijft ie in m'n auto of thuis.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 19:34 schreef Acolyte57 het volgende:
Afhankelijk van wat ik draag. M'n Palm V8 zit standaard in zo'n leren hoesje. Als ik een jas/jack aan heb gaat ie in m'n binnenzak. Als ik cargopants aan heb dan gaat ie daar in. Anders gaat ie in m'n tas. Als ik helemaal niks bij me heb dan ben ik waarschijnlijk bezig met iets waar ik hem toch niet voor nodig heb (uitgaan ofzo, iig niet iets werk of school related) en dan blijft ie in m'n auto of thuis.
euh... wat zijn cargopants? :)

• Acolyte57
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Zo'n broek met van die zakken aan de zijkant :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Ahhh ok.. :)
Pagina: 1