Negear7800 achter een zyxel t50 modem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexroodakkers
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 08-04-2022
Hallo ,
Ik heb sinds vorige week een nieuwe provider (alleen internet) ik heb een zyxel t50 modem van t-mobile en daar achter hangt mijn eigen netgear router i.v.m wifi signaal sterkte.

Alles werkt alleen als in ez conect aanzet (of wil aanzetten) heeft hij aan twee routers te zien.
Hoe los ik dit op?

De zyxel kan niet in bridge , moet ik nu de netgear een vast ip adres geven en poort 80 openzetten. Of zit ik verkeerd te denken.

...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Diverse sites afgezocht maar vind allerlei tegenstrijdige verhalen, zoals zyxel kan wel in bridge.

Bij voorbaat dank
Alex

Beste antwoord (via Alexroodakkers op 25-11-2019 13:24)

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 15:51
Optie 1) Netgear dhcp uitzetten, kabel van de zyxel naar een lan poort in de Netgear.

Optie 2) kabel van de zyxel in de wan poort van de netgear. Dhcp binding aanzetten in de zyxel voor de Netgear en DMZ in de zyxel aanzetten op het op adres van de Netgear.

Alle reacties

• Alexroodakkers
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 08-04-2022
Ik heb trouwens ook de howto gelezen hier op het forum , ik snap hoe ik een vast ip adres moet geven en alles, mijn vraag is puur en alleen of dit mijn probleem van twee routers oplost. En daardoor gebruik kan gaan maken van aifoto?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 15:51
Optie 1) Netgear dhcp uitzetten, kabel van de zyxel naar een lan poort in de Netgear.

Optie 2) kabel van de zyxel in de wan poort van de netgear. Dhcp binding aanzetten in de zyxel voor de Netgear en DMZ in de zyxel aanzetten op het op adres van de Netgear.