Communitybijdragen op Tweakers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koozza
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-07 19:29

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

Topicstarter
reviews: Communitybijdragen op Tweakers: Statistieken over twee decennia aan ...

@Wout Funnekotter (Kan hem niet taggen)

First of al! Leuk om deze statistieken terug te zien! Verder wilde ik even melden dat onder het tweakblogs stukje de volgende tekst staat:
De meest gelezen post? Een picdump met grappige plaatjes - die het helaas niet meer doen, dus hoe grappig ze echt waren durven we niet te zeggen.
Voor mij werken de plaatjes op de tweakblog wel gewoon? :) Over de humor ervan valt natuurlijk te twisten ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Koozza schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:10:
@Wout Funnekotter (Kan hem niet taggen)
@WoutF is het ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:09

WoutF

Hoofdredacteur
Bizar, dat waren allemaal kruisjes toen ik de tekst aan het tikken was. Heb de opmerking weggehaald :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

User 80466 heeft een account wipe aangevraagd.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
PcDealer schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 19:54:
User 80466 heeft een account wipe aangevraagd.
Destijds gold de AVG nog niet en werd alleen je account geanonimiseerd. Ik vind het wel heel discutabel om deze dan mee te nemen in dit soort lijsten, ja. Zeker omdat de originele username supermakkelijk te achterhalen is!

@WoutF Waarom hebben jullie hiervoor gekozen? Ik vind het wel een soort van schending van zijn/haar privacy. Dat de posts random nog naar voren kunnen komen in oude topic, oké, maar om hem dan zo in een lijst te plaatsen is misschien niet helemaal netjes. Je had makkelijk de volgende in de lijst kunnen nemen, niemand die dat geweten of om gegeven had.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoutF
  • Laatst online: 13:09

WoutF

Hoofdredacteur
Aaaand, it's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Oh, zo kan het ook :+

Pagina: 1