Facebook pagina's samenvoegen lukt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 336 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1258618

Topicstarter
Hallo,
Ik beheer 2 pagina's op facebook (*spam* - pagina1 en *spam* - pagina2) en die vertegenwoordigen ook hetzelfde.
Nu probeer ik die 2 al geruime tijd samen te voegen maar ik krijg elke keer de melding dat het verzoek is afgewezen.
Ik heb facebook zelf ook al vaak om hulp gevraagd maar krijg geen reactie.
Wat doe ik verkeerd en kan iemand mij helpen?
Bedankt alvast!

Groeten, Nienke

[ Voor 22% gewijzigd door RobIII op 27-09-2019 12:39 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flapdrol85
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Je hebt een aantal vragen uit het sjabloon bij het aanmaken van een nieuw topic niet ingevuld:

Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Zonder deze info kunnen wij je niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:01

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Zoals je uit @flapdrol85's opmerking haalt verwachten we hier wel wat meer eigen inzet; dat begint inderdaad bij 't invullen van de vragen die je voor 't gemak maar even hebt weggehaald :P Maar ik verwijs je liever even door naar onze Quickstart waarin je precies leest wat we allemaal verwachten van een topicstart.

Mocht het nog nodig zijn na 't lezen van voorgenoemde quickstart, open dan gerust een nieuw topic maar hanteer daarbij dan ook meteen de daar opgedane kennis ;)

Verder is 't noemen van bedrijfsnamen (of linken ernaar) niet nodig; je kunt om je probleem te beschrijven prima pagina1/pagina2 of bedrijfX en bedrijfY gebruiken ofzo. Zie ook spam.

Inhoudelijk: ik neem aan dat je dit stappenplan volgt? Wat vond je toen je op je probleem zocht? Want heb je dit al gezien/geprobeerd bijvoorbeeld?
Als het samenvoegen niet lukt, dan komen de pagina’s niet in aanmerking voor samenvoeging. Maak zo nodig de namen van de pagina’s en alle contactgegevens en info nog meer gelijk, dit bevordert de kans dat de pagina’s daadwerkelijk samengevoegd worden.

[ Voor 45% gewijzigd door RobIII op 27-09-2019 12:45 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.