Ik krijg in nero, in beide installaties (windows 2000 en 98) opeens gewoon fouten als ik 'n audiocd wil toasten.. na 7% stopt ie en geeft ie 'n unspecified recorder error .. op welke snelheid dan ook.. Het is 'n 8x4x32 sony...
Verwijderd
Brand die andere cd's wel
of ide kabeltje ofzo stuk
denk niet dat brander stuk is mijn brander doet ook vaak vaag beetje prutsen en hij brand weer
of ide kabeltje ofzo stuk
denk niet dat brander stuk is mijn brander doet ook vaak vaag beetje prutsen en hij brand weer
bij mij gaan al m'n cdrw drives vaak kapot 
ik heb er al 3 versleten, ben nu met de 4e bezig
ik kocht een waitec 4x, kapot, gratis een 8x gekregen, toen een 10x, en nu heb ik een 12x
en dat allemaal voor de prijs van de 4x
Dat was btw wel een van de 1e 4x writers, hij kostte toen nog 450 piek
ik heb er al 3 versleten, ben nu met de 4e bezig
ik kocht een waitec 4x, kapot, gratis een 8x gekregen, toen een 10x, en nu heb ik een 12x
en dat allemaal voor de prijs van de 4x
Dat was btw wel een van de 1e 4x writers, hij kostte toen nog 450 piek
Verwijderd
Ik zou het eens proberen met Philips CDR's. Ik had een vergelijkbaar probleem met mijn Samsung 8*4*32. Platinums, Fuji's en Nashua's deden soms moeilijk.
Nu met Philips brandt ie alles.
Nu met Philips brandt ie alles.
ik ga 'm vanmiddag wel even in de pc van iemand anders zetten, om te kijken of het aan mijn installaties ligt of whatever...
Ik heb ook een sony 8x4x32 (crx 140 bla) en die deed het ook een poosje niet meer. Toen heb ik de twee ide kabels in mijn kast omgedraaid. Vanaf dat moment brandt ie weer goed.
Verwijderd
[quote]Op maandag 30 juli 2001 19:55 schreef tepelkaas het volgende:
Ik krijg in nero, in beide installaties (windows 2000 en 98) opeens gewoon fouten als ik 'n audiocd wil toasten.. na 7% stopt ie en geeft ie 'n unspecified recorder error .. op welke snelheid dan ook.. Het is 'n 8x4x32 sony...
ga naar www.zdnet.com download catchup en update je drivers, ps controleer ook even je systeem bestanden misschien een slechte dll.
:?succes
gerrit
ga naar www.zdnet.com download catchup en update je drivers, ps controleer ook even je systeem bestanden misschien een slechte dll.
gerrit
[quote]
Op dinsdag 31 juli 2001 15:57 schreef teppy het volgende:
(no offence)
Op dinsdag 31 juli 2001 15:57 schreef teppy het volgende:
nou dat is nog es slecht adviesOp maandag 30 juli 2001 19:55 schreef tepelkaas het volgende:
gerrit
Verwijderd
Hi,
ff iets over Nero. Ik heb laatst de nieuwste versie gedownload en probeerde toen een cd te branden. nu is het geval dat dit dus niet meer gaat.
als oplossing heb ik geprobeerd de oudere versie terug te zetten alleen doet die het ook niet meer.
mijn systeem is als volgt.
AMD Duron 650 Mhz, 384MB geheugen, WinXP, Plextor 8,4,32A, 52 speed cd-rom speler.
(meer weet ik zo 1,2,3 niet meer)
heeft iemand een tip voor mij?
ff iets over Nero. Ik heb laatst de nieuwste versie gedownload en probeerde toen een cd te branden. nu is het geval dat dit dus niet meer gaat.
als oplossing heb ik geprobeerd de oudere versie terug te zetten alleen doet die het ook niet meer.
AMD Duron 650 Mhz, 384MB geheugen, WinXP, Plextor 8,4,32A, 52 speed cd-rom speler.
Verwijderd
Schone installatie, met oude nero.Op donderdag 07 maart 2002 11:56 schreef Waxi het volgende:
Die nieuwe versie sucks!
Verwijderd
Mijn probleem is opgelost. ik heb een oudere versie geinstalleerd met een juiste key.
succes met jullie problemen.
succes met jullie problemen.
Pagina: 1