Het klinkt misschien wat raar maar als het regent horen wij op de bovenverdieping op alle kamer de regen in de dakgoot stromen en als het stil is in huis hoor je dit best goed.
Dit is wat we horen (buiten opgenomen maar binnen ook duidelijk hoorbaar)
https://1drv.ms/u/s!AvYuPO-kqgUjgosf78rHd7Rhqf9mPw
Dit is natuurlijk een zeer irritant geluid en omdat hier veel knappe koppen zitten die out of the box kunnen denken, hoop ik dat iemand misschien een oplossing weet. Of misschien al eens heeft meegemaakt.
Ik heb dit ook verteld aan mijn dakdekker maar deze had nog nooit van dit probleem gehoord
Wij verwachten dat het probleem wordt veroorzaakt door hoe het water in de de zinken goot valt.
Het dek hebben we voor zo ver mogelijk was geïsoleerd (7 cm rockwool) en de spouwmuren worden dit jaar gedaan. ik verwacht dat dit echter niet voldoende is en ben daarom nog op zoek naar een andere oplossing.
Ik was al aan het denken aan iets in de goot te leggen wat de val van het water dempt?
Iemand die misschien een goede tip heeft?
---Edit---
Aanvullende informatie
Het gaan om een huis uit 1955

Dit is wat we horen (buiten opgenomen maar binnen ook duidelijk hoorbaar)
https://1drv.ms/u/s!AvYuPO-kqgUjgosf78rHd7Rhqf9mPw
Dit is natuurlijk een zeer irritant geluid en omdat hier veel knappe koppen zitten die out of the box kunnen denken, hoop ik dat iemand misschien een oplossing weet. Of misschien al eens heeft meegemaakt.
Ik heb dit ook verteld aan mijn dakdekker maar deze had nog nooit van dit probleem gehoord
Wij verwachten dat het probleem wordt veroorzaakt door hoe het water in de de zinken goot valt.
Het dek hebben we voor zo ver mogelijk was geïsoleerd (7 cm rockwool) en de spouwmuren worden dit jaar gedaan. ik verwacht dat dit echter niet voldoende is en ben daarom nog op zoek naar een andere oplossing.
Ik was al aan het denken aan iets in de goot te leggen wat de val van het water dempt?
Iemand die misschien een goede tip heeft?
---Edit---
Aanvullende informatie
Het gaan om een huis uit 1955

[ Voor 12% gewijzigd door dongilles op 27-09-2019 12:27 ]