Toon posts:

Hoe maak ik een Private Call of Duty 2 Server?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MartiePL
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 06-06 14:50
Hallo Allemaal

Graag wil ik samen met mijn kameraden weer eens ouderwets gaan schieten op Call of Duty 2.
Nu wil ik graag een eigen Private server gaan hosten. Ik heb het halve internet al af gezocht naar een goede tutorial maar heb er helaas geen gevonden.

Is er iemand die mij in stappen kan vertellen hoe ik een Private server moet bouwen en kan hosten op mijn pc?

Alvast bedankt voor de moeite.

Groeten Mart

Alle reacties

• Bobmeister
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 01:13
In CoD2 zit toch een optie om een dedicated server op je pc op te zetten? Stel alle opties in, forward je poort op je router en laat mensen naar jouw IP verbinden.

• toorts
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 25-11 20:14
Google eens op free cod2 server : )

• MartiePL
muusq schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 12:51:
Google eens op free cod2 server : )
Dat is zeker ook een manier. Maar ik wil graag zelf een server hosten op mijn pc.
Kun je me daar mee helpen?

• Cuqebaqer
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 23-11 13:51
Delicated server starten en je vrienden je ip geven. Die kunnen dan het IP addres opzoeken in de server lobby. Toevallig vorig jaar nog gedaan.

• MartiePL
Cuqebaqer schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:29:
Delicated server starten en je vrienden je ip geven. Die kunnen dan het IP addres opzoeken in de server lobby. Toevallig vorig jaar nog gedaan.
Je verteld het wel heel simpel. Er komt denk ik wel meer bij kijken. Bijvoorbeeld de poort los zetten in de router en al die zaken.

Weet je ook hoe ik zo'n server moet opbouwen?

• Tijntje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 26-11 15:50

Tijntje

Hello?!

bijna 20 jaar geleden dat ik dat ook heb gedaan.
Er zit een speciale executable in de installatie directory die start de dedicated server. De configuratie moest je volgens mij in een ini file zetten.
Er staan echt genoeg guides nog online.
YouTube: How to Create Call of Duty2 server tutorial. [HD]

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• MartiePL
Tijntje schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:16:
bijna 20 jaar geleden dat ik dat ook heb gedaan.
Er zit een speciale executable in de installatie directory die start de dedicated server. De configuratie moest je volgens mij in een ini file zetten.
Er staan echt genoeg guides nog online.
YouTube: How to Create Call of Duty2 server tutorial. [HD]
Ik zal de video eens gaan bekijken. Bedankt voor je hulp :)
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee