Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Veranderen van videokaart en beeldscherm

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views

• GJA2332
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 29-09-2019
Beste mede pc'ers,

Heb een vraagje ik zou dus een nieuw pc scherm willen aanschaffen voor gaming enzo maar de prijzen en modellen zijn zo uitgebreid dat ik er niet aan uit kan. Zou graag een mooi groot scherm hebben maar dan ook weer niet te duur. Een scherm met goede kwaliteit. Met een budget tussen de 200 à 300 euro.

Verder zou ik dan ook mijn videokaart veranderen ik heb nu een Radeon RX 560 4g, ik zie de Gforce 1050 TI 4g als een mogelijke vervanging deze staat nu zo rond de 170 euro.

Mijn vraag is dit een verbetering of moet ik uit kijken naar een andere videokaart en zo ja wat raden jullie aan. Natuurlijk niet te duur want je kan ook heel hoog gaan qua prijs.

Mvg,

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 09:01
1050 Ti is niet interessant. RX 570 kost minder en is 1,5x zo snel. Met deze kaarten moet je het overigens bij 1080p houden en dan is €200 - €300 aan de hoge kant.
Hoe ziet de rest van je systeem eruit? Merk en type van cpu, moederbord, geheugen en voeding.

Edit: en trouwens, waarom niet verder in Nieuwe aankoop beeldscherm en videokaart.?

[Voor 17% gewijzigd door Uszka op 27-09-2019 10:10]

• Visca
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 21-06 21:01
Een mooi groot scherm is hoe groot? Ik heb thuis een 23 inch scherm staan bij mijn setup, die voor mij voldoet als 'mooi groot'. Maar dat is helemaal niet zo'n groot scherm als je ziet wat er allemaal te krijgen is. Dus mooi groot is te vaag, geef een range aan inchmaten indien mogelijk, beetje zoals je dat ook bij het budget doet.

Daarnaast

Ik had hier nog allerlei dingen meer willen vragen en aangeven maar bedacht mij dat dit weinig zin heeft. Je zult echt moeten gaan aangeven wat je al hebt aan componenten in je huidige setup, wat je er mee wil doen (bijv. gamen, maar dan ook specifiek: welke games op welke settings, met welke framerate bij welke resolutie).

Op de manier waarop je nu advies vraagt valt geen gedegen advies te geven.

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 10:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.
2) Je hebt daar al een topic lopen...

Crossposten is op GoT niet toegestaan, als je te weinig (goede) reacties krijgt op je topic doe je er beter aan je vraagstelling en informatie op orde te brengen. Zoals je aan de replies hier merkt is dat de beperkende factor momenteel.

Hier dicht, graag verder in Nieuwe aankoop beeldscherm en videokaart.

Soittakaa Paranoid!

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True