ik kom zo vaak van die dubbel CD DIVX movies tegen maarja ik vind het een beetje overbodig om 2cd's te gaan gebruiken voor 1 film. Nu dacht ik dus bijmezlef kan je een DIVX van 2cd's ook terugrippen naar 1CD ofzo?
Verwijderd
In principe wel. Maar de kwaliteit is dan wel een stuk minder door het her-encoden op een lagere bitrate.
Verwijderd
meestal als ik films op 2 cd's zie is het een gewone video cd en geen DivX (slechtere kwaliteit)
en over dat van 2 naar 1 cd , dan moet je er stukjes uitknippen bijv. de aftiteling
suc6
en over dat van 2 naar 1 cd , dan moet je er stukjes uitknippen bijv. de aftiteling
suc6
Ik dacht het wel, via virtual dub 
gewoon dat filmpje laden, en de compressie hoger zetten.
Ik dacht ook dat je het geluid niet meer kon compressen, maar dat weet ik niet zeker meer
gewoon dat filmpje laden, en de compressie hoger zetten.
Ik dacht ook dat je het geluid niet meer kon compressen, maar dat weet ik niet zeker meer
Verwijderd
Idd met Vdub...
.avi openen, DivX-codec kiezen en compressie instellen (met een bitratecalc kan je uitrekenen wat de maximum bitrate kan zijn).
Geluid is meestal al MP3. Sound stel je in Vdub dus in op Direct-Stream Copy.
.avi openen, DivX-codec kiezen en compressie instellen (met een bitratecalc kan je uitrekenen wat de maximum bitrate kan zijn).
Geluid is meestal al MP3. Sound stel je in Vdub dus in op Direct-Stream Copy.
Als je 100 films hebt scheelt het al 100 piekOp dinsdag 31 juli 2001 17:14 schreef Spokkie het volgende:
Waarom perse op 1 cd? Een cdtjuh kost maar 1 piek...
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Plus 100 dagen aan re-encodenOp dinsdag 31 juli 2001 17:17 schreef Taro het volgende:
Als je 100 films hebt scheelt het al 100 piek
Siditamentis astuentis pactum.
Verwijderd
Bij films die langer duren als 2 uur of als er heel veel lichtexplosies enz. inzitten rippen ze hem hier wel vaker op 2 cd's om de kwaliteit van de rip goed te houden.
Pagina: 1