Ik ben voor mijn oude Windows XP machine op zoek naar een iso van de Windows xp pro SP1 NL VL. Met service pack 2 en 3 erin heb ik wel. Ik zoek deze iso voor mijn oude pc, omdat Windows xp kwa systeemeisen vanaf servicepack 2 nogal zwaarder is geworden en de pc nogal traag is geworden.Ik gebruik de PC niet op Internet. Wie kan mij hier aan helpen. Ik heb een geldige licentie code voor de volume license versie. Wie kan mij hier aan Helpen?
Vraag
Alle reacties
Dat is 99,9% zeker geen geldige licentie, als je dat op deze manier hier komt vragen. De code werkt misschien wel maar voor de licentie heb je niet betaald. Vanaf SP2 werkt 'ie zeker niet meer?Egbert Jan schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 00:52:
Ik heb een geldige licentie code voor de volume license versie.

Verder zijn XP ISO's ook niet legaal verkrijgbaar. Niemand kan je hiermee helpen dus.
[ Voor 4% gewijzigd door DataGhost op 27-09-2019 01:18 ]
De code die ik heb werkt prima met mijn Windows xp service pack 2 en servicepack 3 cd,s
De code werkt misschien wel, maar heb je ervoor betaald? In dat geval zou je contact op kunnen nemen met Microsoft voor vervangende installatiemedia.
Zonder bezit van geldige overeenkomst met Microsoft op naam van jouw bedrijf (waar jij dus de eigenaar van bent) met KvK nummer is de licentie zo illegaal als het maar kan, Lijkt me stug dat je namelijk aan de minimale eisen voldoet om een VLK te kunnen aanschaffen.
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Dit lijkt mij een compleet onodig topic. Want het vragen om een ISO van Windows XP, terwijl je gewoon een Volume License Key hebt. Ik zou even bellen met Microsoft 
Deze gaat dicht.
Deze gaat dicht.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.