Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:

Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van de fitbit Charge 3. Deze zet ik niet alleen in voor het monitoren van activiteiten maar ook voor het monitoren van mijn slaap. Tot voor kort deed ik dit met de Fitbit Flex 2.

Bij de flex 2 sliep ik als doornroosje. Daar merkte ik niet van. :-) Door de ietwat stugge polsband van de Charge 3 slaap ik ‘s nachts nu veel lichter en wordt af en toe wakker.

Er zijn veel verschillende type polsbanden te verkrijgen voor de Charge 3. Echter... van welke band merk je nu eigenlijk het minst? Hopelijk kan ik daarmee weer slapen zoals voorheen! :-)

Mvg,

Eli

Beste antwoord (via Verwijderd op 05-10-2019 21:52)

• PEPPI
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:27

PEPPI

Informatiemanager

Eentje van nylon is misschien het proberen waard: Link

Of een smallere van leer : Link

Je kan ook een beetje experimenteren met hoe strak je hem om je pols doet, want hij hoeft op zich niet zo strak om je pols. Als de Fitbit te strak zit, dan werkt het ook niet optimaal. Hij moet echter weer niet zo los zitten, dat het uurwerk om je pols heen draait.

There's no place like 127.0.0.1

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• PEPPI
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:27

PEPPI

Informatiemanager

Eentje van nylon is misschien het proberen waard: Link

Of een smallere van leer : Link

Je kan ook een beetje experimenteren met hoe strak je hem om je pols doet, want hij hoeft op zich niet zo strak om je pols. Als de Fitbit te strak zit, dan werkt het ook niet optimaal. Hij moet echter weer niet zo los zitten, dat het uurwerk om je pols heen draait.

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Warlock
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 20:36
Ik heb de band van de special edition, die bevalt me prima. Ik weet alleen niet of hij los te koop is.

Fitbit

In ieder geval wel in het zwart:

https://www.coolblue.nl/p...nd-siliconen-zwart-l.html

[ Voor 19% gewijzigd door Warlock op 03-10-2019 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties! 😊 Op een Engelstalig forum kreeg ik nog als tip om de milanese polsbanden te proberen. Hebben jullie daar ervaring mee?