Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)
Verwijderd
Weet ik niet zeker ... is het proberen waard ... let op wel hoofdletters gebruiken.
Verwijderd
AWARD_SW
j262
HLT
SER
SKY_FOX
BIOSTAR
ALFA-ROME
lkwpeter
Syxz
aLLy
589589
589721
awkward
CONCAT
Al deze ww werken niet.
Het gaat wel om get supervisor ww. Ik weet niet of dat wat uit maakt?
Ik hoor het
Rembrand
Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)
Verwijderd
Op maandag 30 juli 2001 19:45 schreef Rembrand20 het volgende:
Maar nu de vraag hoe kan ik hem hacken zonder de computer open te schroeven en de bat. er uit te slopen.
hihiOp maandag 30 juli 2001 20:09 schreef R Kuipers het volgende:
batterijtje er even uit halen
-edit- haha.. ok
*insert signature here
Verwijderd
de helft is al genoemd
maar ik heb ze geen zin ze ertussen uit te halen
http://www.jps.net/ac6xi/award.html
Verwijderd
Volgens een medetweaker (search) moet je deze link hebben en dan BIOS320.exe hebben.
Laat de pc net zo lang staan tot de batterij is versleten...
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Volgens mij is dat niet zo boeiend... daar kom je toch nooit achter... Ik DENK dat het toch het handigst is om even de jumper om te gooien, en als dit niet gaat, misschien een softwarematige bios reset ?Op maandag 30 juli 2001 21:20 schreef JaJoah het volgende:
Wrom wil je die kast niet ff openmaken en die jumper ff gebruiken ???? Ik begin te vermoeden dat het niet je eigen systeem is waar we het hier over hebben
Mother, will they like this song?
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Als je dat niet mag doen ivm garantie, zou ik er mee naar je leverancier gaan en die vragen of die je CMOS even kan clearen, maar dan heb je denk ik wel reparatiekosten
debug [enter]
-o70 16 [enter]
-o71 16 [enter]
-Q [enter]
opgelost
Ik heb toch de kast maar opengescroeft
en jp 5 (clear cmos gedaan)....
Het werkt weer thanxs....
Rembrand
Maar aj het werkt weer
Verwijderd
Kan hem beter uitzetten...Op maandag 30 juli 2001 20:47 schreef wilbert het volgende:
Zonder ook maar een schroevendraaier te gebruiken :
Laat de pc net zo lang staan tot de batterij is versleten...
want als je aan laat staan gebruikt die de battery niet.
Kan beter stroom afsluiten en dan een jaar of 10 laten staan en kijk dan weer eens!
Verwijderd
YepOp maandag 30 juli 2001 21:16 schreef Lordy79 het volgende:
gewoon clear-cmos jumper...???