Vraag over dell laptop. Help!?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Weet iemand wat blue print inhoud bij dell laptops? (G3 2019)
Groetjes Pennie

Context: ik heb problemen met dell omdat zij een verkeerde laptop hebben gestuurd, althans een verkeerd keyboard erin. Dat hebben ze al toegegeven op de technische afdeling en nu probeert iemand van een andere afdeling het op mij af te schuiven omdat ik geen blueprint dell g3 heb genomen maar de versie zonder blue print. Voor zover ik kan vinden is blue print een blauwe printknop in plaats van de enter toets.
Het gaat erom dat er een engelstalig rgb wsad toetsenbord in zou zitten en ik heb een indiaas toetsenbord met uitsluitend blauwe achtergrond verlichting

Alle reacties

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Vraag het aan Dell zelf wat ze daarmee bedoelen? Mogelijk heb je zelf inderdaad een verkeerde versie besteld, maar als dat zo onduidelijk was, dat je dat niet kon weten, dan zijn ze misschien wel bereid om te helpen.

En zo niet, dan heb je als het goed is nog wel het recht om de laptop terug te sturen, mits je nog binnen de uitprobeerperiode zit.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simon Shipperd
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-08 18:42
Bekijk uw bestelbon die je via mail hebt gekregen. Daar staat praktisch elk stukje hardware dat uw laptop bevat op. Dan weet je meteen of jij de fout hebt gemaakt of Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:52

DukeBox

loves wheat smoothies

Wat @Simon Shipperd aangeeft.

Een 2e punt is nog heb je per telefoon besteld of op de site ?
Op de site is het namelijk wel vreemd aangezien het normaal alleen mogelijk is te kiezen tussen qwerty en azerty (en in enkele gevallen nog een NL indeling i.p.v. US-INT bij een qwerty)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.