Beste mensen,
In 2016 heb ik in Nederland een bachelor studie afgerond in computer science met een gemiddelde van 6,81. Daarna ben ik gaan werken maar wilde altijd nog een master doen, in het buitenland.
Kosten: $13k en minstens 1 jaarsalaris. Ga ik dat er ooit uithalen? Waarschijnlijk niet. Maar ik doe het ook niet voor het iets hogere salaris maar voor mijzelf.
Alleen een van de toelatingseisen is:
Het is natuurlijk mijn eigen schuld maar iedereen verdient een 2e kans
Voordat ik een slap verhaal stuur naar de administratief medewerker of ik misschien nog wel kans maak, wil ik graag jullie advies.
Ben ik totaal kansloos? Of gewoon poker-face en mij aanmelden? Graag jullie ervaring/tips/opinie!
Dank
In 2016 heb ik in Nederland een bachelor studie afgerond in computer science met een gemiddelde van 6,81. Daarna ben ik gaan werken maar wilde altijd nog een master doen, in het buitenland.
Kosten: $13k en minstens 1 jaarsalaris. Ga ik dat er ooit uithalen? Waarschijnlijk niet. Maar ik doe het ook niet voor het iets hogere salaris maar voor mijzelf.
Alleen een van de toelatingseisen is:
Daarmee zit ik net onder de 3.0 GPA als je het omrekent. Balen!!BA Transcripts with at least an 80% (3.0) GPA – an 88% is needed for the Research Track and Thesis options
Het is natuurlijk mijn eigen schuld maar iedereen verdient een 2e kans
Ben ik totaal kansloos? Of gewoon poker-face en mij aanmelden? Graag jullie ervaring/tips/opinie!
Dank
[ Voor 33% gewijzigd door Aviv1 op 26-09-2019 19:14 ]
Let me share my screen...