Vraag

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Is de timeout-tijd van het vergrendelscherm van de Samsung Galaxy S7 ergens in te stellen?
Nu gaat hij automatisch uit na een seconde of 4, maar dit is wel erg snel om bv. een online bankieren-code via de sms goed te lezen...

Beste antwoord (via rens-br op 28-09-2019 08:04)

• Blaze85
  • Niet online
Hackus schreef op donderdag 26 september 2019 @ 17:45:
[...]

Wat heb jezelf als gevonden of geprobeerd wat niet werkt ?
Ik heb veel opties bekeken, maar vooralsnog kan ik alleen de timeout van het scherm zelf instellen (niet het vergrendelscherm dus). Ik lees ook andere klachten als ik Google, dus het kan waarschijnlijk niet |:(

edit: als je de app Kinscreen installeert, staat de timeout van het vergrendelscherm standaard op 10 seconden _O_.

[ Voor 12% gewijzigd door Blaze85 op 26-09-2019 21:11 ]

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Blaze85 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 17:34:
Is de timeout-tijd van het vergrendelscherm van de Samsung Galaxy S7 ergens in te stellen?
Nu gaat hij automatisch uit na een seconde of 4, maar dit is wel erg snel om bv. een online bankieren-code via de sms goed te lezen...

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
Hackus schreef op donderdag 26 september 2019 @ 17:45:
[...]

Ik heb veel opties bekeken, maar vooralsnog kan ik alleen de timeout van het scherm zelf instellen (niet het vergrendelscherm dus). Ik lees ook andere klachten als ik Google, dus het kan waarschijnlijk niet |:(

edit: als je de app Kinscreen installeert, staat de timeout van het vergrendelscherm standaard op 10 seconden _O_.

[ Voor 12% gewijzigd door Blaze85 op 26-09-2019 21:11 ]