Beste tweakers.
Ik zit hier al een tijd met een raar probleem, waar ik niet uit kom.
Ik heb een Pioneer VSX LX53 versterker met daarin een Chromecast 3th Gen.
pricewatch: Pioneer VSX-LX53 (Zwart)
En deze versterker zit aangesloten op een Sony KD 55X8505C televisie.
pricewatch: Sony Bravia KD-55X8505C Zwart
Zoda ik mijn versterker en TV aan heb staan en iets cast naar de Chromecast, Is er niks aan de hand en werkt alles snel en vloeiend (zonder haperingen).
Zet ik echter mijn TV uit en cast dan iets, dan hapert het echt continue.
Ik wil graag muziek via Youtube en Spotify afspelen via mijn Chromecast, maar dan uiteraard zonder dat de TV aan hoeft te staan. Heeft iemand hier een verklaring voor? Ik ben me rot aan het zoeken, maar kan echt niks of niemand vinden met een soortgelijk probleem.
Het ligt dus sowieso aan de combi van TV en versterker, maar wat het precies is.....sla mij maar dood.
Ik hoop dat iemand dé oplossing weet.
Ik zit hier al een tijd met een raar probleem, waar ik niet uit kom.
Ik heb een Pioneer VSX LX53 versterker met daarin een Chromecast 3th Gen.
pricewatch: Pioneer VSX-LX53 (Zwart)
En deze versterker zit aangesloten op een Sony KD 55X8505C televisie.
pricewatch: Sony Bravia KD-55X8505C Zwart
Zoda ik mijn versterker en TV aan heb staan en iets cast naar de Chromecast, Is er niks aan de hand en werkt alles snel en vloeiend (zonder haperingen).
Zet ik echter mijn TV uit en cast dan iets, dan hapert het echt continue.
Ik wil graag muziek via Youtube en Spotify afspelen via mijn Chromecast, maar dan uiteraard zonder dat de TV aan hoeft te staan. Heeft iemand hier een verklaring voor? Ik ben me rot aan het zoeken, maar kan echt niks of niemand vinden met een soortgelijk probleem.
Het ligt dus sowieso aan de combi van TV en versterker, maar wat het precies is.....sla mij maar dood.
Ik hoop dat iemand dé oplossing weet.
Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!