Asus 7100 .. wat kan hij wel en wat niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Het zoveelste topic over de Asus 7100, maar ik vraag mij dus af:
Wat kan je nu met de TV-OUT op de 7100? Kan deze op het moment alleen hetzelfde beeld laten zien als de monitor? kan je je desktop over de 2 beeldbuizen verspreiden? Tot welke resolutie kan de TV-OUT?

Misschien is het leuk als de 7100 eigenaren hun verhaal plaatsen over wat ze verwachte van de kaartjes en of dit wel of niet kan.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-08 14:16
Ik verwachtte TwinView. Dus op je tv een spel en op de monitor je desktop. Maar dat is no-go. Misschien moeten er andere drivers komen. Tv-out werkt wel, maar dan zie ik alleen tv en niet tv+vga tegelijk.
De versie van Asus met 2xVga+1xDVI is nog niet uit. Daarbij zou je je desktop over 2 monitoren moeten kunnen uitspreiden.

Verwijderd

...En tv-out ziet er goed uit bij mij,
resolutie 800x600
ja ik hoop date er een update komt voor dat twinview want het staat op de doos. ;(

Verwijderd

Twin-vieuw werkt niet? Bij mij wel hierzo, op de V7100/T
Als tweede kaart m'n oude Voodoo Banshee op een 640*480dpi zwart/wit monitor :)
Werkt wel dus.

• VorteX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-06 08:21

VorteX

held

rembo is niet 1 van de slimsten of maakt een grap...ik weet het niet meer

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

• MankE NeliZ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 06:49

MankE NeliZ

Geen matches

biobak:
Tv-out werkt wel, maar dan zie ik alleen
tv en niet tv+vga tegelijk.
Doe ff een search naar video out + Asus + TVCC - met dit proggie kan je wel tv + vga krijgen :)

In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Of surf naar http://come.to/tvout :)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ja, inderdaad erg slecht dat er TwinView op de doos staat en het werkt niet. Als ze dat niet aan de gang krijgen eis ik echt mijn geld terug hoor. Je kunt toch niet zomaar met de specs gaan knoeien??? Volgens mij kun je daar echt tegen in gaan en je gelijk krijgen.

Ik heb al een klacht-mail gestuurd, maar wil binnenkort eerst de hotline nog even bellen... Misschien dat zij meer weten, of heeft iemand dat al gedaan?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Ja precies, op die manier weet je al helemaal niet wat je koopt natuurlijk als ze dingen op de doos gaan zetten die er helemaal niet inzitten! Errug vreemd.

• TheCameleon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:50
Ik heb de mijne nu al meer dan 2 maanden en ik heb al wel twin view met desktop verdelen over 2 kaarten. Hij gedraagd zich inderdaad niet als 2 adapters. Maar 2 verschillende beelden zijn wel mogelijk. Helaas niet één op direct x en de ander gewoon (dus spel en desktop) want dan heb je echt 2 adapters nodig. (of blijkbaar progje) Ook clone werkt uiteraard perfect. De max resolutie is volgens mij als het goed is hetzelfde als de max resolutie van de kaart (maar weet niet zeker). Hij haalt in ieder geval 1024*768 (zelf uitgetest)

• TheCameleon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:50
Goh dat was wwn nutteloos berichtje 2 jaar later, dus nu nog een nog nuttelozere !

Verwijderd

Check je mailbox, daar ligt een mooie waarschuwing in.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.