Ik ben opzoek naar een nieuwe speaker van rond de 100,-.
De JBL Charge 4 is nu op sale bij Bol.com voor inplaats van 179,- nu voor 118,-.
De JBL Charge 3 kost op Bol.com nu 99,-.
Wat is er nieuw aan de Charge 4 (zover ik weet):
-Ze gaan van 2 front drivers naar 1
-een grotere batterij maar niet zo zeer langere afspeeltijd
-USB-C aansluiting voor opladen
-Nieuwe JBL connect
-Iets minder zware bas maar wel zuiverder
Op reviews zeggen mensen dat ze bijna precies hetzelfde klinken.
Ook hebben een aantal vrienden van mij een Charge 3. We connecten ze niet super vaak maar het komt wel eens voor.
Ik had volgens mij ook vernomen dat je met de Charge 4 niet met de Charge 3 kan connecten wegens de enhanced Connect met Bluetooth 4.2.
Ik kan met mijn Samsung Galaxy S8 2 Bluetooth apparaten tegelijk verbinden (zowel speakers als koptelefoons werken hiermee) en tegelijk laten afspelen. Dit kan een eventuele oplossing kunnen zijn maar daar moeten we niet per se rekening mee houden dan.
En natuurlijk ga ik de app gebruiken voor de beste ervaring.
Nu is mijn vraag of het de extra 19,- waard is of dat ik beter de charge 3 kan halen.
De JBL Charge 4 is nu op sale bij Bol.com voor inplaats van 179,- nu voor 118,-.
De JBL Charge 3 kost op Bol.com nu 99,-.
Wat is er nieuw aan de Charge 4 (zover ik weet):
-Ze gaan van 2 front drivers naar 1
-een grotere batterij maar niet zo zeer langere afspeeltijd
-USB-C aansluiting voor opladen
-Nieuwe JBL connect
-Iets minder zware bas maar wel zuiverder
Op reviews zeggen mensen dat ze bijna precies hetzelfde klinken.
Ook hebben een aantal vrienden van mij een Charge 3. We connecten ze niet super vaak maar het komt wel eens voor.
Ik had volgens mij ook vernomen dat je met de Charge 4 niet met de Charge 3 kan connecten wegens de enhanced Connect met Bluetooth 4.2.
Ik kan met mijn Samsung Galaxy S8 2 Bluetooth apparaten tegelijk verbinden (zowel speakers als koptelefoons werken hiermee) en tegelijk laten afspelen. Dit kan een eventuele oplossing kunnen zijn maar daar moeten we niet per se rekening mee houden dan.
En natuurlijk ga ik de app gebruiken voor de beste ervaring.
Nu is mijn vraag of het de extra 19,- waard is of dat ik beter de charge 3 kan halen.