Gebruik mijn Tibber-link (beide €50 of 6 maanden gratis vaste kosten)
Vraag
Alle reacties
@Tweakriez het is mij niet helemaal duidelijk welke melding dit over gaat, zou je het volgende eens kunnen toevoegen:
- Screenshot(s)
- Lijst met website(s)
- Browser
- Screenshot(s)
- Lijst met website(s)
- Browser
Ik heb hetzelfde. Gaat om Chrome, en om meldingen die je krijgt als een website permissie vraagt om locatie te bekijken of meldingen te versturen. Dan heb je keuze uit accepteren of weigeren, maar je kunt dus niks aanklikken behalve de terug-knop.
https://imgur.com/gallery/c1kMrZk
Het gaat hier om, op alle sites met dergelijke meldinfen, standaard Chrome browser
Het gaat hier om, op alle sites met dergelijke meldinfen, standaard Chrome browser
[ Voor 12% gewijzigd door Tweakriez op 26-09-2019 19:58 ]
Ik kan het inderdaad ook reproduceren in chrome. Wanneer ik het probeer in brave browser, wat een directe chrome kloon is, gaat het wel goed.
Hmm vreemd. Heb een chat gehad met Nokia support via de app (positief verrast hierdoor!) En een aantal opties met hen geprobeerd zoals safe mode, apps cache wissen, soft reset maar niks van dit alles lost het op. Ga van het weekend misschien een hard reset proberen.ASW1 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 22:27:
Ik kan het inderdaad ook reproduceren in chrome. Wanneer ik het probeer in brave browser, wat een directe chrome kloon is, gaat het wel goed.
Pagina: 1