Vraag

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 09:00

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Topicstarter
Ik heb een raar iets op mijn telefoon. Regelmatig komt er een pop-up op websites waarbij je bijvoorbeeld de keuze krijgt een melding te laten weergeven of blokkeren. Deze kan ik echter niet aanklikken. De enige manier om deze melding weg te krijgen is door de terug knop in de navigatie bar aan te klikken en zo de pagina opnieuw te laden . Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb al verschillende zaken als pop-up blokkade geprobeerd.

Toestel: Nokia 8.1, Android One versie 9

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Tweakriez het is mij niet helemaal duidelijk welke melding dit over gaat, zou je het volgende eens kunnen toevoegen:
- Screenshot(s)
- Lijst met website(s)
- Browser

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:02
Het lijkt me iets browsergerelateerds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 22:28
Ik heb hetzelfde. Gaat om Chrome, en om meldingen die je krijgt als een website permissie vraagt om locatie te bekijken of meldingen te versturen. Dan heb je keuze uit accepteren of weigeren, maar je kunt dus niks aanklikken behalve de terug-knop.

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Topicstarter
https://imgur.com/gallery/c1kMrZk

Het gaat hier om, op alle sites met dergelijke meldinfen, standaard Chrome browser

[ Voor 12% gewijzigd door Tweakriez op 26-09-2019 19:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:02
Ik kan het inderdaad ook reproduceren in chrome. Wanneer ik het probeer in brave browser, wat een directe chrome kloon is, gaat het wel goed.

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Topicstarter
ASW1 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 22:27:
Ik kan het inderdaad ook reproduceren in chrome. Wanneer ik het probeer in brave browser, wat een directe chrome kloon is, gaat het wel goed.
Hmm vreemd. Heb een chat gehad met Nokia support via de app (positief verrast hierdoor!) En een aantal opties met hen geprobeerd zoals safe mode, apps cache wissen, soft reset maar niks van dit alles lost het op. Ga van het weekend misschien een hard reset proberen.
Pagina: 1