Keuzestress Philips of LG TV

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Anoniem: 1258344

Topicstarter
Hoi,

Ik ben ongelofelijk aan het twijfelen tussen 2 tv toestellen.

Enerzijds de Philips 55OLED903 en anderzijds de LG OLED55E9PLA
Ik ben zelf geen diehard kenner van al die toeters en bellen, maar beiden lijken me goede reviews te krijgen.

Zijn er puntjes waardoor je toch zou opteren voor de ene en niet voor de andere?

Alvast bedankt voor jullie feedback !

Alle reacties

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:30

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Philips voor Ambilight en beter geluid (dat laatste telt als je geen losse speakers gebruikt met een receiver); de LG wordt algemeen getest als de beste OLED overall van dit moment.

Kijk ook even in het OLED-prijzentopic hier op Tweakers. said006 in "[Zero Tolerance][Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2" Dat scheelt je niet alleen honderden euro's op de geadverteerde winkelprijzen, maar kan ook meehelpen in je keuze als er een groter prijsverschil tussen beide modellen is.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17:47
Mocht je Dolby Vision op prijs stellen kun je beter voor de nieuwere 934 of de 984 van Philips gaan.
Je vergelijkt nu beetje een 2018 model 903 tegen een 2019 toestel E9.

[ Voor 3% gewijzigd door dinandus op 26-09-2019 22:10 . Reden: tekst geactualiseerd ]

Anoniem: 1258344

Topicstarter
Momenteel heb ik ook een Apple TV, is die Airplay 2 functie een meerwaarde? Want die hebben ze niet op Philips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-04 21:29
Anoniem: 1258344 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 18:56:
Momenteel heb ik ook een Apple TV, is die Airplay 2 functie een meerwaarde? Want die hebben ze niet op Philips
Even lezen wat de mannen zeggen, en vooral dat prijstopic zou ik scherp in de gaten houden.