CSS: class for games en andere nieuws categorien

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Een poos geleden was het mogelijk om op de frontpage bepaalde nieuws categorieën te verbergen. Deze functionaliteit is er helaas uitgehaald. Maar nu leek het me een goed idee om de verschillende nieuws categorieën een CSS class mee te geven, zodat mensen die desgewenst kunnen verbergen met custom CSS.

Dit word nu al gedaan voor bijv. downloads en plans (.headline.download, .headline.plan). Het zou geweldig zijn als dit ook voor de nieuws categorieën gedaan word. Dan kan ik (en anderen) de categorieën verbergen waar ik geen interesse in heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:08

ikloon

Product Owner
Dat bestaat inderdaad niet meer. En het staat niet op de planning dat (in een andere vorm) weer terug te brengen.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Het hoeft van mij niet in die vorm terug te komen. Maar het zou wel helpen als er verschil gemaakt zou worden in CSS class. De categorie is al bekend, want elke headline krijgt een een content-icoon voor de betreffende categorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-09 10:27

World Citizen

FreeReef.nl

@ikloon

Ik kan me voorstellen dat je helemaal gek gaat worden van dit soort aanvragen. Ikzelf zoek ook een extra class.

En ik kan me ook voorstellen dat je hier helemaal niet op zit te wachten.

Wat moeten we doen als users?
- Wel aanvragen in dit subforum middels losse topics (dus zoals dit topic)
- 1 topic maken waarin ze verzameld worden (zonder garanties)
- Er van uitgaan dat mijn request zo klein is dat ik het beter kan laten gaan?

Ik voel aankomen dat middels die nieuwe CSS functie dit heel wat werk op gaat leveren voor hele kleine dingen. Ik zie uiteraard graag dat er zo veel mogelijk dingen te stijlen zijn, maar snap ergens ook wel dat dit helemaal uit de hand gaat lopen.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:08

ikloon

Product Owner
@World Citizen Gelukkig word ik niet zo snel gek. Maar extra classes toevoegen specifiek om custom css dingen mogelijk te maken zullen we inderdaad niet snel doen. Dus dergelijke aanvragen verzamelen in een centraal topic (zonder garanties) is een goed idee. Dan staan ze centraal bij elkaar en mochten we dan tijd over hebben, wie weet.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)