Toon posts:

netwerkprobleem??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He, mijn naam is reaver en ik heb een probleempje met mijn netwerk. Hij draait al een tijdje vrij lekker, ik heb twee computers draaien met een die een kabelmodem heeft en dat internet heb ik doorgesluist naar mijn tweede computer met behulp van winroute. Maar nu is mijn probleem dat sinds kort als iets opstart op de 2e computer mijn muis van mijn eerste computer vertraagd en heel langzaam over het scherm beweegt, Als het klaar is met opstarten is het weer goed!
Ga ik internetten is het de gehele tijd dat ik surf. Ik weet niet waar het vandaan komt en wat het veroorzaakt. Volgens mij hoort mijn 2e com alleen gebruik te maken van de netwerkkaart in de erste computer! Weet iemand hier iets van, bedankt.

Verwijderd

>:) dit lijkt op een hardware probleem, hebben de 2 netwerkkaarten in je pc wel aparte irq's? zo ja, heb je een vast ip adres in je netwerk thuis?

meer info graag :7

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 19:28 schreef reaveree het volgende:
He, mijn naam is reaver en ik heb een probleempje met mijn netwerk. Hij draait al een tijdje vrij lekker, ik heb twee computers draaien met een die een kabelmodem heeft en dat internet heb ik doorgesluist naar mijn tweede computer met behulp van winroute. Maar nu is mijn probleem dat sinds kort als iets opstart op de 2e computer mijn muis van mijn eerste computer vertraagd en heel langzaam over het scherm beweegt, Als het klaar is met opstarten is het weer goed!
Ga ik internetten is het de gehele tijd dat ik surf. Ik weet niet waar het vandaan komt en wat het veroorzaakt. Volgens mij hoort mijn 2e com alleen gebruik te maken van de netwerkkaart in de erste computer! Weet iemand hier iets van, bedankt.
Die 2e com ?? bedoel je daar een com poort mee :?

Dit is zomaar in eens gebeurd ??? Geen andere hardware o.i.d. ???? Software erbij geinstalleerd ???? Die muis is dat een ps2 serieel of usb ?? Als het een usb is , en je hebt een ps2 verloopje probeer die dan eens.

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:07

Arjan A

Cenosillicafoob

Klinkt als resourceprobleem. Doe eens stoelendans met PCI-kaarten, check de bios en kijk naar IRQs. In het boekje bij je mobo staat meestal wel welk IRQ aan welk slot is gekoppeld.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur