Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Wkleijn
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 04-07 16:00
Ik ben sinds kort voor mijn Domotica aan de slag gegaan met Homekit,
echter krijg ik mijn Apple-TV (4K) niet bij de accessoires te zien.

Ik had namelijk het idee om de Apple-TV via Automatiseren in Homekit aan te laten gaan bij thuiskomst,
dus het meteen afspelen van muziek / tv o.i.d.

Klopt het dat dit nooit gaat lukken omdat deze ook fungeert als Hub?

• Rgerr
  • Registratie: juni 2017
  • Nu online
Dat gaat komen, of is er al met iOS 13.1. Je kunt echter al wel je Apple TV in de Woning app zichtbaar maken. Dit doe je door een kamer toe te wijzen aan je Apple TV in de instellingen van je Apple TV zelf. Daarmee kun je vanuit je Woning app pauzeren/afspelen. Zoals eerder benoemd, gaat het komen om ze op te nemen in automatiseringen, momenteel heb ik nog niet geupgrade naar iOS 13.1 maar wat ik zo her en der gelezen heb zou het daar in elk geval mogelijk moeten zijn met een HomePod (en andere AirPlay devices).

• Torac
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 13-07 22:15
Late reactie maar ik ben hier ook met smacht op aan het wachten.
Airplay automation schijnt binnen nu en 3 maanden te komen. :)

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True