Automatisch afmelden bij Facebook

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Wimsomnia
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-01 08:54
Hoi,

Eerst en vooral: ik weet niet of dit topic hier thuishoort maar het gaat wel om privacy bij een bepaalde toepassing.

Zelf gebruik ik Facebook alleen omdat ik daar lid ben van een 15-tal groepen over onderwerpen waar ik erg in geïnteresseerd ben. Als je dan een vraag stelt in een groep van bvb. 25.000 liefhebbers van hetzelfde onderwerp krijg je meestal onmiddelijk een reactie en de discussies hierover die dan volgen, zijn nog het meest leerrijk.

Nu m'n vraag: weet iemand of er een manier is om automatisch uit te loggen bij Smoelenboek als je je browser(in mijn geval Firefox) sluit. Je kan wel al je opgeslagen paswoorden verwijderen maar als je je niet elke keer "manueel" afmeldt, blijft die sessie open staan en moet er dus niet terug ingelogd worden als je terug naar Facebook gaat.

Alvast bedankt voor elke reactie!!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:30
Volgens mij is dat niet mogelijk je zou eventueel wel naar Facebook-container kunnen kijken.

Cloud ☁️

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Nevermind. bestaat niet meer

[ Voor 92% gewijzigd door ImNotnoa op 26-09-2019 07:55 ]

Try SCE to Aux

• Wimsomnia
Hoi Imnoa,

Bedankt voor het snelle antwoord en gisteren had ik die link ook gevonden maar de add on/extensie bestaat blijkbaar niet meer...(of ik heb ze althans niet gevonden)

Heb je op die link geklikt? Krijg jij wel een pagina waar je iets kan downloaden?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Die Facebook-container in combinatie met Cookie Autodelete (en dan Firefox in de greylist) zou je moeten afmelden zodra je de browser sluit. Als je hem niet greylist, wordt je zelfs afgemeld na het sluiten van de tab.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-07 15:10

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Ontzettend domme opmerking misschien, maar firefox in private mode opstarten? Echt geen idee of het werkt.

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat ja :) Open Facebook in een private window. Dan wordt na sluiten van dat venster 'alles vergeten' inclusief de login.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Pff, veel te pragmatisch :P

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-07 15:10

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Sorry hoor :'(, ik ben maar een simpele ziel, geen die hard IT-er :P

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimsomnia
Sorry allemaal dat ik zo laat reageer maar kreeg geen notificaties per mail van de reacties, alhoewel ik dacht dat m'n instellingen wat dat betreft juist stonden.....'k Ga eens kijken of ik Facebook automatisch altijd in een private window kan starten.
Pagina: 1