Ik zoek een?
Ik zoek een nieuw beeldscherm.
Wat is je budget?
Ongeveer 200 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor een merk.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil het scherm gebruiken voor mijn laptop en desktop.
Specs Desktop:
Intel I5-2500
club3d HD 7770
Specs Laptop:
Hp Elitebook 840 G1 met:
Intel I5-4200U
Intel HD Graphics 4400
Ik hoop mijn desktop binnen een jaar te vervangen. Ik gebruik nu een oude Siemens 19'' en had hiervoor een Samsung Syncmaster 226BW (tot deze helaas kapot ging
)
Ik ga deze gebruiken voor ten eerste CAD (Zoals Altium/KiCAD)
Hiernaast casual gaming (denk aan oudere AAA en RTS games), programmeren en zeer licht fotobewerking in Paint.net.
Ik twijfel vooral of ik een Full-HD of QHD scherm wil, en of ik moet gaan voor een 24" of 27 ". Wanneer ik namelijk voor een 24" Full-HD zou gaan, zou het misschien ook mogelijk zijn om twee schermen te nemen.
Verder denk ik zelf dat een TN voldoende is, omdat het werk dat ik doe niet perse baat heeft bij een betere kleurweergave. (maar mocht er ruimte zijn is IPS altijd leuk
)
Wat zijn jullie suggesties?
EDIT: ik zet morgen nog een lijst met schermen waar ik al naar heb gekeken
Ik zoek een nieuw beeldscherm.
Wat is je budget?
Ongeveer 200 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor een merk.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil het scherm gebruiken voor mijn laptop en desktop.
Specs Desktop:
Intel I5-2500
club3d HD 7770
Specs Laptop:
Hp Elitebook 840 G1 met:
Intel I5-4200U
Intel HD Graphics 4400
Ik hoop mijn desktop binnen een jaar te vervangen. Ik gebruik nu een oude Siemens 19'' en had hiervoor een Samsung Syncmaster 226BW (tot deze helaas kapot ging
Ik ga deze gebruiken voor ten eerste CAD (Zoals Altium/KiCAD)
Hiernaast casual gaming (denk aan oudere AAA en RTS games), programmeren en zeer licht fotobewerking in Paint.net.
Ik twijfel vooral of ik een Full-HD of QHD scherm wil, en of ik moet gaan voor een 24" of 27 ". Wanneer ik namelijk voor een 24" Full-HD zou gaan, zou het misschien ook mogelijk zijn om twee schermen te nemen.
Verder denk ik zelf dat een TN voldoende is, omdat het werk dat ik doe niet perse baat heeft bij een betere kleurweergave. (maar mocht er ruimte zijn is IPS altijd leuk
Wat zijn jullie suggesties?
EDIT: ik zet morgen nog een lijst met schermen waar ik al naar heb gekeken
[ Voor 3% gewijzigd door bal255 op 26-09-2019 01:35 ]