Gramofon geen internet, maar wel bij de buren!

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• jeroegro
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 25-03-2023
Best forum,
In mijn ziggo connectbox netwerk had ik 2 gramofonspelers draaien. Sinds kort krijgen beide spelers geen internet meer toegewezen. Alles er af en gereset gehad en een nieuw modem va. Ziggo, zonder resultaat. Toen bij 4 andere adressen getest en daar werken ze allebei, zowel via lan poort als wifi. Ziggo legt t bij de spelers en gramofon besta a t niet meer. Wie weet wat er aan de hand kan zijn waardoor mijn gramofon s bi jn mij geen interne tf krijgen maar bij diverse buren wel?

Beste antwoord (via rens-br op 14-01-2020 22:52)

• snarfl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-05 10:25
't was even zoeken maar maar met een factory reset (stroom eraf en terwijl je de knop ingedrukt houdt weer aansluiten, als het ledje geel/rood gaat knipperen kun je loslaten) kwam alles weer goed, gramofon configuration verscheen in de adressen lijst en de app vond 'm toen ook. Alles opnieuw ingesteld en heb ik weer muziek. O-)

Beter vriendelijk te zijn dan gelijk krijgen

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:25

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Jij bent de enige die het verschil kent van jouw en de buren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-04 08:35
Om je verder te kunnen helpen is echt meer informatie nodig:

1. Hoe zie je hele netwerk er uit (inclusief typenummers en merken)?
2. Wat zijn je WiFi instelling in de ConnectBox?
3. Welke apparaten kunnen wel met je WiFi verbinden, welke niet?
4. Wat gebeurd er precies als je een Grammofon speler met WiFi probeert te verbinden?
5. Wat voor informatie heb je over WiFi netwerken waar ze wel mee kunnen verbinden?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Cpt.Morgan schreef op donderdag 26 september 2019 @ 07:53:
4. Wat gebeurd er precies als je een Grammofon speler met WiFi probeert te verbinden?
Gramofon is geen typo. pricewatch: Gramofon :P
Tenminste, ik las het natuurlijk als grammofoonspeler (platenspeler).

[ Voor 11% gewijzigd door Room42 op 26-09-2019 08:36 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarfl
jeroegro schreef op woensdag 25 september 2019 @ 23:54:
Best forum,
In mijn ziggo connectbox netwerk had ik 2 gramofonspelers draaien. Sinds kort krijgen beide spelers geen internet meer toegewezen. Alles er af en gereset gehad en een nieuw modem va. Ziggo, zonder resultaat. Toen bij 4 andere adressen getest en daar werken ze allebei, zowel via lan poort als wifi. Ziggo legt t bij de spelers en gramofon besta a t niet meer. Wie weet wat er aan de hand kan zijn waardoor mijn gramofon s bi jn mij geen interne tf krijgen maar bij diverse buren wel?
Verdikkeme, mijn gramofon knippert blauw en is niet meer te vinden in de app. Ook tussen de wifi adressen geen gramofon. Zou Ziggo de gramofon geblokt hebben oid of is tie gewoon kapot? :(

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• snarfl
't was even zoeken maar maar met een factory reset (stroom eraf en terwijl je de knop ingedrukt houdt weer aansluiten, als het ledje geel/rood gaat knipperen kun je loslaten) kwam alles weer goed, gramofon configuration verscheen in de adressen lijst en de app vond 'm toen ook. Alles opnieuw ingesteld en heb ik weer muziek. O-)

Pagina: 1