Elite controller (xbox) en modern warfare (settings)

Pagina: 1
Acties:

• averagegamer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-08 14:39
Hoi, over het gebruik van de elite controller (xbox) in modern warfare en de verschillende settings voor de controller zelf en in de game.

Ik ben benieuwd wat jullie mening is over welke controller settings in Modern Warfare het beste zijn om te gebruiken, als je een elite controller hebt, omdat de elite controller zelf ook allerlei settings heeft om de reactie van je sticks aan te passen.

In de controller settings kan je instellen:

- Stick sensitivity (Default, Delay, Agressive, Direct, Smooth)

In Modern Warfare kan je instellen:

- Stick sensitivity voor de X- en Y-as, in de vorm van een nummer

- Aim Assist (Disabled, Standard, Precision, Focused)

- Response Curve Type Setting (Standard, Linear, Dynamic)

- Aim Down Sight Sensitivity Multiplier.

Zouden deze settings voor de controller zelf en in de game elkaar tegen kunnen werken? Bijvoorbeeld the stick sensitivity setting van de controller en de aim response curve type setting in Modern Warfare?

En hebben jullie specifieke combinaties van settings gevonden die goed werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:34
Hi averagegamer,

Mijn settings (ook op een elite v1):

Stick sens op default en de paddles toegewezen aan: A (springen), B (melee), Y (plates) en d-pad naar links (pingen)

Mijn settings in CoD:

Stick sens: 11 (Heel erg persoonlijk. Ik zou zeggen: begin bij iets van 5 en schroef het langzaam op. Als je vaak merkt dat je links of rechts zit van je target, dan sens omlaag brengen. Kan je de recoil niet controlleren dan moet je sens wat omhoog. Over het algemeen kiezen mensen denk ik eerder een te hoge sens dan te laag.)

ADS multiplier: 0.8
ADS zoom multiplier: 1

Aim assist op standaard want dan krijg je de meeste rotational aim assist.

Aim respons curve op Dynamic. (Is even wennen, maar geeft een mooie balans tussen precisie voor snipes en snappen tussen targets.)

Overige settings die ik nog de moeite waard vind: minimap naar vierkant, auto tac sprint kan je gameplay versnellen, en contextual tap is een must.

Wat betreft je laatste vraag heb ik geen idee. Ik zou sens settings altijd in-game aanpassen. Alleen al omdat dat makkelijker gaat dan elke keer die controller app openen.

[ Voor 3% gewijzigd door jOnAt op 07-01-2022 16:53 ]