Hallo mensen. Ik had een vraag over wat ik nu het beste kan upgraden.
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een upgrade maar ik heb niet echt een idee wat/wat het beste is.
Wat is je budget?
Mijn budget dat heb ik niet echt ik heb gewoon de vraag over wat het slechte onderdeel momenteel is en wat ik daarom kan upgraden. Wel verwacht ik niet meer dan 500 uit te geven.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor allerlei dingen, Als het maar past.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Momenteel game ik Spellen die deze pc ook wel aan kan, Zoals League of Legends, Counter strike global offensive en Black ops 4. Maar binnenkort ga ik Modern Warfare kopen en wil ik het zo optimaal kunnen spelen.
Mijn Huidige setup is.
Processor: AMD Ryzen 5 1600 3200MHZ 6 core.
Videokaart: NVIDIA Geforce GTX 1060 6GB
SSD's: Samsung 850 EVO 250GB en Samsung 860 Evo 500GB
Moederbord: AB350 Gaming.
Werkgeheugen: 16GB ram 2666MHZ (2x8)
Monitor: Acer XF240H
Voeding: 80 Plus Gold 450Watt, vgm van Corsair SF series
Behuizing: Coolermaster Masterbox Lite 5, Midtowermodel
Volgens mij was dat wel genoeg informatie toch? als ik wat mis zeg het maar. Mijn vraag is dus wat lijkt julie het beste te upgraden, Of helemaal niet maar sparen voor een heel nieuw pc.
Bij voorbaat bedankt.
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een upgrade maar ik heb niet echt een idee wat/wat het beste is.
Wat is je budget?
Mijn budget dat heb ik niet echt ik heb gewoon de vraag over wat het slechte onderdeel momenteel is en wat ik daarom kan upgraden. Wel verwacht ik niet meer dan 500 uit te geven.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor allerlei dingen, Als het maar past.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Momenteel game ik Spellen die deze pc ook wel aan kan, Zoals League of Legends, Counter strike global offensive en Black ops 4. Maar binnenkort ga ik Modern Warfare kopen en wil ik het zo optimaal kunnen spelen.
Mijn Huidige setup is.
Processor: AMD Ryzen 5 1600 3200MHZ 6 core.
Videokaart: NVIDIA Geforce GTX 1060 6GB
SSD's: Samsung 850 EVO 250GB en Samsung 860 Evo 500GB
Moederbord: AB350 Gaming.
Werkgeheugen: 16GB ram 2666MHZ (2x8)
Monitor: Acer XF240H
Voeding: 80 Plus Gold 450Watt, vgm van Corsair SF series
Behuizing: Coolermaster Masterbox Lite 5, Midtowermodel
Volgens mij was dat wel genoeg informatie toch? als ik wat mis zeg het maar. Mijn vraag is dus wat lijkt julie het beste te upgraden, Of helemaal niet maar sparen voor een heel nieuw pc.
Bij voorbaat bedankt.
[ Voor 73% gewijzigd door Turbopinguinl op 26-09-2019 23:17 ]