Toon posts:

[Strato] Extern domein koppelen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Sam0072
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 10-10 22:26
Hallo mensen,

Bij strato hebben ze nu zoiets dat je kan hosten voor 50 cent per jaar.
Ik wou hierbij graag een domeinnaam aanschaffen, met het topleveldomein van .llc, maar kan echter de .llc niet vinden bij strato als ik zoek naar domeinnamen.
Is het mogelijk om de domein naam bij een andere provider te kopen, en dat ik dan toch een imap mail server bij strato kan hosten? Ik bedoel dat de mail met het domein van een ander op de server van strato aangesloten wordt, dus dan wordt het mijnmail@domeinnaam.llc.

Alle reacties

• Yeebo
  • Registratie: december 2016
  • Niet online
Als je van STRATO de mogelijkheid krijgt om een extern domein te gebruiken, en bij de domeinboer DNS-instellingen kan opgeven lukt dat. Als je dat zeker wilt weten even contact opnemen met STRATO.

Mocht het niet lukken kan je ook bij een provider als Vimexx kijken, kost rond de zes euro per jaar.

• DarkForce
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 04-12 23:09
[b]Sam0072 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 18:45:
Bij strato hebben ze nu zoiets dat je kan hosten voor 50 cent per jaar.
Heb je geen bron naar een artikel/post o.i.d. waar je dit gelezen hebt?

Ik kan mij n.l. niet voorstellen dat het "per jaar" is aangezien de llc extensie gemiddeld rond de 22.00 USD per jaar kost voor zowel registratie, renewal als transfers.
Ik wou hierbij graag een domeinnaam aanschaffen, met het topleveldomein van .llc, maar kan echter de .llc niet vinden bij strato als ik zoek naar domeinnamen.
llc lijken ze ook niet aan te bieden.
Is het mogelijk om de domein naam bij een andere provider te kopen, en dat ik dan toch een imap mail server bij strato kan hosten? Ik bedoel dat de mail met het domein van een ander op de server van strato aangesloten wordt, dus dan wordt het mijnmail@domeinnaam.llc.
Als het goed is kun je bij Strato alleen bij hen aangeschafte domeinnamen aan webhosting pakketten hangen. Elders een domeinnaam bestellen en vervolgens bij Strato laten functioneren gaat als het goed is niet.

• Sam0072
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 10-10 22:26
@DarkForce ik had het over het hosten alleen, dat kost 50 cent (per maand ben ik net achter gekomen, nog steeds spotgoedkoop) hier is de link: https://www.strato.nl/hosting/hosting-mini/

• Yeebo
  • Registratie: december 2016
  • Niet online
Sam0072 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 19:11:
@DarkForce ik had het over het hosten alleen, dat kost 50 cent (per maand ben ik net achter gekomen, nog steeds spotgoedkoop) hier is de link: https://www.strato.nl/hosting/hosting-mini/
Ik kan zo snel niet vinden of je dit ook kan koppelen aan een externe naam, makkelijkst is hiervoor STRATO zelf even bellen.

Ik weet dat het bij Vimexx kan, nog goedkoper ook ;) ;)

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 09:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Sam0072 ik heb je titel even gewijzigd, zodat het wat duidelijker is.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee