Mijn huidige CM Storm Mizar begint nu toch wel te slijten, voornamelijk beginnen sommige knoppen een eigen level te leiden
Na wel 100 keer de pricewatch door te spitten ben ik er nog steeds niet over uit, simpelweg omdat ik weinig ervaring heb met specifieke merken
Daarnaast wil ik toch graag een draadloze muis, staat allemaal wat netter
Ik zoek een?
Gamemuis, maar die wordt niet gebruikt om mee te gamen, maar voornamelijk voor AutoCAD en Blender 3D
Wat is je budget?
Wat moet een kwalitatief goede muis kosten? Laten we beginnen met 100 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Tsjah, lastig, veel reviews gelezen over Razer, Corsair en Logitech, zolang het maar draadloos is
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Graag een muis met een beetje formaat (ala de Mizar), draadloos zijn en instelbaar zijn, qua snelheid maakt het allemaal niet zoveel uit, zoals genoemd is het voornamelijk voor tekensoftware, wat wel mooi zou zijn al het in de toekomst uit te breiden is met een toetsenbord wat er een beetje bijpast
Zelf bijvoorbeeld deze gevonden
Razer Mamba Wireless
Logitech G703 Lightspeed
Corsair Dark Core RGB SE
Na wel 100 keer de pricewatch door te spitten ben ik er nog steeds niet over uit, simpelweg omdat ik weinig ervaring heb met specifieke merken
Daarnaast wil ik toch graag een draadloze muis, staat allemaal wat netter
Ik zoek een?
Gamemuis, maar die wordt niet gebruikt om mee te gamen, maar voornamelijk voor AutoCAD en Blender 3D
Wat is je budget?
Wat moet een kwalitatief goede muis kosten? Laten we beginnen met 100 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Tsjah, lastig, veel reviews gelezen over Razer, Corsair en Logitech, zolang het maar draadloos is
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Graag een muis met een beetje formaat (ala de Mizar), draadloos zijn en instelbaar zijn, qua snelheid maakt het allemaal niet zoveel uit, zoals genoemd is het voornamelijk voor tekensoftware, wat wel mooi zou zijn al het in de toekomst uit te breiden is met een toetsenbord wat er een beetje bijpast
Zelf bijvoorbeeld deze gevonden
Razer Mamba Wireless
Logitech G703 Lightspeed
Corsair Dark Core RGB SE