Toon posts:

Nieuwe lossen componenten kopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik wil graag als beginnende audio-liefhebber een set maken uit losse componenten.. Het moet een beetje een allround systeempje worden die alles mooi weergeeft, maar ik wil ook een stevige bass hebben als ik bijvoorbeeld trance draai of wat dan ook, en ik wil ook graag dat ik hem hard kan zetten zonder dat ik me zorgen hoef te maken dat ik iets stukmaak.

Ik heb in totaal (voor inclusief speakers) 3000 gulden te besteden.

Hebben jullie ideen?

Verwijderd

tip 1...gebruik ff de search..... :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Search en faq heb ik al doorgelezen, maar ik ben er niet echt weis uit geworden :'(

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-03 21:39
tip 2: ga naar een audio zaak, leg je wensen en budget uit en ga luisteren.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar ik weet toch nooit hoe die *bepaalde* speakers in mijn kamer klinken?

Ik kan toch niet zeggen van die versterker, die cd speler, die tuner, die dit en die dat, en bij thuiskomst blijkt het voor geen meter te klinken?

Of zie ik dat verkeerd :?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 30 juli 2001 19:24 schreef Techwarrior het volgende:
Ja, maar ik weet toch nooit hoe die *bepaalde* speakers in mijn kamer klinken?
Je slaat de spijker op de kop. Dat kunnen "wij" namelijk nog minder weten. Sterker nog, "wij" kunnen niet eens weten wat voor set jij mooi vindt klinken. :o. Zelf luisteren dus. Mocht een set bij je thuis als een krant klinken, dan kan je 'm bij een beetje hifi-zaak gewoon terugbrengen.
Ik kan toch niet zeggen van die versterker, die cd speler, die tuner, die dit en die dat, en bij thuiskomst blijkt het voor geen meter te klinken?

Of zie ik dat verkeerd :?
Nee, dat zie je helemaal goed. Je kan niet zeggen die en die en die, en dat kunnen "wij" (zijn we weer :P) al helemaal niet.

Ik kan je wel een richting geven voor 't budget:
1500 speakers
1000 versterker
500 cd-speler

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Zou iemand mischien mij van een link kunnen voorzien waar ik plaatjes van versterkers/speakers kan zien met specificaties en prijzen?

Ik heb geen idee waar ik moet zoeken namelijk..

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 30 juli 2001 20:02 schreef Techwarrior het volgende:
Zou iemand mischien mij van een link kunnen voorzien waar ik plaatjes van versterkers/speakers kan zien met specificaties en prijzen?

Ik heb geen idee waar ik moet zoeken namelijk..
Zoals al gezegd: dit moet je doen in audiozaken. Kan je d'r gelijk naar luisteren (handig!). :)

Audio wordt niet (amper) online verkocht... De sporadische winkels die het een en ander op websites zetten:
www.stassen.nl
www.richersounds.nl
en vast nog wat meer.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1