Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Switch in Spanje kopen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• trippelb
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06:17
Mijn vraag
Goedemiddag allemaal, op dit moment ben in op vakantie in Spanje en afgelopen week heeft mijn good old Gameboy Colour de geest gegeven.

Nu mis ik wel een beetje een handheld op vakantie en wil ik graag een switch (originele niet Lite) aanschaffen. Kan het kwaad om deze in het buitenland te kopen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Nintendo Switch

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Games zijn binnen de EU praktisch altijd regio vrij, maar geld dit ook voor consoles??

Beste antwoord (via trippelb op 25-09-2019 14:28)

• Smuey
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-11 12:15
Als je er eentje koopt, koop dan wel de nieuwe versie. Doet een stuk langer met z'n batterij en produceert flink minder warmte door een nieuwe SoC. De nieuwe versies zijn te herkennen aan de overwegend rode doos, tegenover de witte van de 'oude' versie.

Bij eerste ingebruikname kun je de taal van het systeem kiezen en in dat lijstje staan gewoon alle beschikbare talen. Aangezien het apparaat verder niet regiogebonden is, verwacht ik er dan ook geen problemen mee.

[ Voor 30% gewijzigd door Smuey op 25-09-2019 14:27 ]

Alle reacties

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

lasharor

7 december 2004

Er zit geen regiorestrictie op games/software voor de switch.

Afgezien van de garantie kan dit geen "kwaad".

• trippelb
Dankjewel Lasharor, voor de software was ik ook zover, en de garantie durf ik ook wel aan, maar weet je toevallig ook of de console regiospecifiek is? (Ben een beetje bang dat ik straks met een Spaanstalige switch zit)

Acties:
  • Beste antwoord

• Smuey
Als je er eentje koopt, koop dan wel de nieuwe versie. Doet een stuk langer met z'n batterij en produceert flink minder warmte door een nieuwe SoC. De nieuwe versies zijn te herkennen aan de overwegend rode doos, tegenover de witte van de 'oude' versie.

Bij eerste ingebruikname kun je de taal van het systeem kiezen en in dat lijstje staan gewoon alle beschikbare talen. Aangezien het apparaat verder niet regiogebonden is, verwacht ik er dan ook geen problemen mee.

[ Voor 30% gewijzigd door Smuey op 25-09-2019 14:27 ]

• trippelb
Dank voor de snelle reacties!

• Smuey
Afbeeldingslocatie: https://www.imore.com/sites/imore.com/files/styles/w830/public/field/image/2019/08/switch-packaging-comparison.jpg?itok=pGS52Wnt

De oude vs de nieuwe verpakking. Dat is, voor zover ik weet, de enige betrouwbare manier om te checken welke versie je koopt.
Pagina: 1