Scroll-muis veroorzaakt herstart Win2k.....

Pagina: 1
Acties:

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Tijdens het internetten maak ik vaak gebruik van de scroll-optie die mijn Logitech USB-muis mij bied. Sinds een paar dagen herstart mijn PC spontaan bij gebruik van het scroll-wieltje :( K'heb de nieuwste drivers gedownload voor de muis; probleem blijft!

Overige USB apparaten: Speed Touch USB DSL modem.......

Wat is dit? Hoe kan dat? Wie weet een oplossing?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:48
'k weet nie wat 't is, 'k weet niet hoe je 't oplost maar cool is 't wel 8-)

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:04

Sharky

Skamn Dippy!

Op maandag 30 juli 2001 19:03 schreef Steel-Frog het volgende:
'k weet nie wat 't is, 'k weet niet hoe je 't oplost maar cool is 't wel 8-)
haha :D

ik denk dat het na de 1e keer helemaal niet koel meer is, van de andere kant: wel stoer, rebooten met je scrollwheel.

probeer het eens zonder drivers, en dan je wheeltje gebruiken.

This too shall pass

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het begon toen ie geen driver had... drivers geinstalleerd toen hij kuren al had, mocht niet bate.

En idd... eerste paar keer moest ik wel lachen; Win2k newwest feature: Scroll-direct-Reset :D Maar ik moet zeggen, dat scrollen is zo ingeburgerd bij mij, dat ik het onbewust doe, maar er dan snel weer van bewust wordt!

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:04

Sharky

Skamn Dippy!

Op maandag 30 juli 2001 19:27 schreef Merely het volgende:
Het begon toen ie geen driver had... drivers geinstalleerd toen hij kuren al had, mocht niet bate.

En idd... eerste paar keer moest ik wel lachen; Win2k newwest feature: Scroll-direct-Reset :D Maar ik moet zeggen, dat scrollen is zo ingeburgerd bij mij, dat ik het onbewust doe, maar er dan snel weer van bewust wordt!
hmmm das wel erg wazig.
brakke muis misschien...windows wordt instabiel vanwege de vaagste dingen.

This too shall pass