Toon posts:

Thunderbird 1,2gig cooler probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn iceberg (orbclone) thunderbird cooler maakt sinds een paar dagen een vreselijk irritant geluid en hij ging zelfs een keer niet draaien toen ik mijn pc aanzette (gelukkig snel mijn pc uit kunnen doen).

Ik zoek een nieuwe cooler, wat is een goeie (waarmee ik lekker kan overclocken) en vooral heel stille cooler (ik wil geen waterkoeler)?

bvd!

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-05 21:21
Oe, gewaagd zo'n vraag. Deze vraag is zeker zo'n 1000 keer gesteld. Dussuhm. Gebruik de search ff..

Verwijderd

ja inderdaat search

Verwijderd

dit is een newbie geregged op 29 juli 2001.
Kunnen jullie ook een iets anders zeggen dan search :(
zie ook:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/194719

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Helaas, je hebt geen leestoegang tot dit forum. Als je toch meent toegang te moeten hebben, stuur dan een mailtje naar gathering@tweakers.net

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 18:58 schreef Hielkej het volgende:
Helaas, je hebt geen leestoegang tot dit forum. Als je toch meent toegang te moeten hebben, stuur dan een mailtje naar gathering@tweakers.net
:?

• AttiX
Op maandag 30 juli 2001 18:56 schreef rob van den broek het volgende:
dit is een newbie geregged op 29 juli 2001.
Kunnen jullie ook een iets anders zeggen dan search :(
zie ook:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/194719
Owkeej. Ik heb je topic gelezen. ik ben het eens met je. Maar deze vraag is al ZO vaak langs gekomen. En voor een antwoord op deze vraag hoeft geen antwoordenbos door worden geworsteld :)

Zal lief zijn en een paar antwoordbomen planten.

[topic=106160]

[topic=123576]

[topic=130348]

• AttiX
Op maandag 30 juli 2001 18:59 schreef rob van den broek het volgende:

[..]

:?
Als je net op GoT geregged bent, ben je niet ge-autorized op Stuffis Generalis. :)

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:51
Die topic staat in SG en daar kan Hielkej nog niet in :)

(reactie op "rob van den broek")

edit:
/me Gamer moet sneller typen :)

Verwijderd

ok, duidelijk :)

Verwijderd

de search is nou eenmaal een een DB die helemaal vol gestampt zit met waardevolle info, het heeft geen zin vragen als deze als maar weer te blijfen antwoorden, en helemaal op een forum dat Die-HardOCing heet vindt ik de vraag 'welke koeler' een beetje overbodig (tenzij er achteraan komt 'koelt mijn proc tot onder 0' ;) )

• AttiX
Op maandag 30 juli 2001 19:09 schreef Hiro Shima het volgende:
de search is nou eenmaal een een DB die helemaal vol gestampt zit met waardevolle info, het heeft geen zin vragen als deze als maar weer te blijfen antwoorden, en helemaal op een forum dat Die-HardOCing heet vindt ik de vraag 'welke koeler' een beetje overbodig (tenzij er achteraan komt 'koelt mijn proc tot onder 0' ;) )

Idd, maar ik heb hem al geholpen. Dus hij red zich nu wel.

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 19:09 schreef Hiro Shima het volgende:
Da's wel waar maar als newbie weet je vaak niet in welk forum je je topic moet plaatsen.

Verwijderd

HAI HAI, >:)

..KOOP MET EEN GERUST HART EEN "GLOBALWIN -FOP32"..IK HEB HET BEESTJE OOK VOOR MIJN ATHLON 1333mHZ...ZIE MIJN ONDERSTAANDE SPECS!
....ZO'N BLAASBEESTJE KOST NU GEMIDDELD hfl.80,=...ECHT EEN AANRADER!

SUC6 ER MEE!
Pagina: 1