1080ti voor heel goedkoop en

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlieflui
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 15-06 14:12
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

wat er is
Beste mensen van tweakers, ik heb vandaag een 1080ti gezien op marktplaats voor onder de 250 euro, na wat praten met diegene bleek het dat hij/zij geen paypal gebruikt (of tenminste niet accepteerd) en mij een tikkie heeft verstuurd, mijn vraag is dit: zal ik ingaan op het tikkie of hem vragen of hij het via gelijk oversteken wil gaan doen, daarnaast heb ik nog een vraag namelijk: is de gelijk oversteken service wel zo veilig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:24
Vaak als iets te mooi is om waar te zijn dan is dat meestal ook zo. Oppassen dus!

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlieflui
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 15-06 14:12
Wasp schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 20:14:
Vaak als iets te mooi is om waar te zijn dan is dat meestal ook zo. Oppassen dus!
weet ik daarom vraag ik om advies, diegene vroeg namelijk ook eerst of dat ik de gpu wou komen ophalen, wat mij iets meer vertrouwen hierin geeft, maar de advertentie is opeens als verlopen gemarkeerd en de gebruiker is opeens verdwenen van marktplaats dus het kan best zijn dat het te mooi was om waar te zijn

[ Voor 6% gewijzigd door vlieflui op 24-09-2019 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:44
En natuurlijk de vraag: is het een echt tikkie of lijkt dat maar zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acid Vendetta
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:55
vlieflui schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 20:13:
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

wat er is
Beste mensen van tweakers, ik heb vandaag een 1080ti gezien op marktplaats voor onder de 250 euro, na wat praten met diegene bleek het dat hij/zij geen paypal gebruikt (of tenminste niet accepteerd) en mij een tikkie heeft verstuurd, mijn vraag is dit: zal ik ingaan op het tikkie of hem vragen of hij het via gelijk oversteken wil gaan doen, daarnaast heb ik nog een vraag namelijk: is de gelijk oversteken service wel zo veilig?
Met regelmaat komen deze advertenties op Marktplaats voorbij. Stuk voor stuk oplichters en geen uitzondering. Ophalen is uiteraard mogelijk (om vertrouwen te wekken). Het echte adres krijg je natuurlijk niet. En de "verkoper" bezit niet eens een 1080 Ti. Enkel een afbeelding.

Alleen op Tweakers V&A kun je aardig veilig een tweedehands 1080 Ti kopen.

• bierschuit
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Niet doen!
Pagina: 1