Artikel voor t.net, Daniel en Floris let op

Pagina: 1
Acties:

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:41

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Ik zet deze posting hier neer omdat ik op verschillende mailtjes aan Daniel en Floris geen antwoord heb gehad.

Ik heb jullie lang geleden (april?) voor het eerst aangesproken over het schrijven van een artikel over harddisks en ik heb inmiddels (Na jullie aanmoediging!!) VEEL werk in het bij elkaar rapen van juiste gegevens en plaatjes en het schrijven van een correcte tekst zitten. Op de laatste paar verzoeken om hulp bij het publicatie-klaar maken van het artikel heb ik geen antwoord whatsoever gehad, behalve een keer dat het druk was en er gezocht zou worden naar iemand buiten het trio Femme-Daniel-Floris om samen met mij de puntjes op de i de zetten, maar daar heb ik, ook na nader doorvragen niks meer over gehoord.

Zowel ik als enkele mensen van Seagate en ook mensen op de TU Delft hebben niet weinig moeite besteed om iets leuks te brouwen en als er dan vanuit t.net zo weinig respons komt om het laatste beetje werk af te maken dan is dat vanuit mij gezien redelijk :( en |:(. Helemaal als me door iemand die geholpen heeft gevraagd wordt hoe ver het er nu eigenlijk mee staat.

Bij deze dus mijn laatste verzoek om een beetje aandacht en verder ook de mededeling dat als ik nu _weer_ een weken lang niks hoor ik eens bij andere sites ga snuffelen of zij misschien interesse hebben. Ik heb bij elkaar denk ik tegen de 60 uur in het artikel zitten en ik heb er geen zin in om dat zomaar in de prullenbak te gooien om iets lulligs als gebrek aan communicatie.

Tot slot wil ik opmerken dat ik veel respekt heb voor het vele werk dat jullie in de site stoppen en het resultaat mag er dan ook zeker zijn maar ik ben het blijven smeken om antwoorden en tips een beetje zat. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben. Het gaat me niet om het geld dat ik er eventueel voor zou krijgen maar puur om het respect voor de moeite die ik voor de site gedaan heb.

Ik ben nu ivm stage slecht bereikbaar op mijn studenten mail, maar mailen naar dit adres gaat normaal gesproken redelijk goed. Telefonisch contact kan niet via mijn mobiel, maar mijn thuisnr (ouders) kan ik geven via mail.

ieeeepppppp :P

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:09

Sharky

Skamn Dippy!

60 uur?

give the boy some credit!

This too shall pass

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:53

JJJ

Op maandag 30 juli 2001 19:01 schreef sharkyOnline het volgende:
60 uur?

give the boy some credit!
Mee eens, het kan geen kwaad om goede artikelen te plaatsen.

Verwijderd

Rustig .. er komt heus wel een respons hoor.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 17:26
Op maandag 30 juli 2001 19:17 schreef HlpDsK het volgende:
Rustig .. er komt heus wel eens respons hoor.
;)

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op maandag 30 juli 2001 19:17 schreef HlpDsK het volgende:
Rustig .. er komt heus wel een respons hoor.
Floris is op vakantie...daniel is ZEER druk(zelfs niet meer online op ICQ :'( ) en Femme..geen idee, maar zal wel druk hebben(doet ook niet zoveel aan mail ;) )

Defunctus Deo Juvente

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:25
Femme is ook op vakantie... (of is ie net terug :?). Maaruh ik weet niks van jouw artikel af, dus ik kan weinig nuttigs vertellen.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:15

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik ga er nu even naar kijken. I'll get back to you.

Overigens excuses voor het uitblijven van een reactie op je eerdere mailtjes.

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op maandag 30 juli 2001 21:04 schreef Daniel Kegel het volgende:
Ik ga er nu even naar kijken. I'll get back to you.
Don't call us, whe call you

:P ;)

Verwijderd

De communicatie is weer geweldig... :Z

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 21:12 schreef Revolution het volgende:
De communicatie is weer geweldig... :Z
Het nodeloos gezeik ook :Z

Het is druk hoor.

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 21:15 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Het is druk hoor.
De argumenten ook :Z

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 21:19 schreef Revolution het volgende:

[..]

De argumenten ook :Z
Blijf je nou bezig? Ga liever iets nuttigs doen ipv vervelend zijn in LA :O

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:27

rammes

koekebakker 1e klas

Op maandag 30 juli 2001 21:15 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Het is druk hoor.
en weet je hoe warm het is :o

Ik zou het doen!

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 21:20 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Blijf je nou bezig? Ga liever iets nuttigs doen ipv vervelend zijn in LA :O
Zorg dan eens voor een situatie waarbij de users geen reden meer hebben tot klagen. :O

Ik hoor al tijden de mooiste plannen en dure termen van Management Team enzo, maar heb nog weinig kunnen merken daarvan. :Z

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Het topic begon zo netjes...

Daniel staat er momenteel gewoon alleen voor, dan is het niet zo gek dat ie het nu druk heeft. Of wel?

Hoe en wat verder, weet ik uiteraard ook niet.

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 21:21 schreef Revolution het volgende:

[..]

Zorg dan eens voor een situatie waarbij de users geen reden meer hebben tot klagen. :O

Ik hoor al tijden de mooiste plannen en dure termen van Management Team enzo, maar heb nog weinig kunnen merken daarvan. :Z
Users moeten blij zijn dat GoT er überhaupt is. Jij hebt er geen benul van wat er allemaal bij komt kijken. Als het je niet bevalt ga je toch ergens anders heen. De constructieve users zullen je niet missen.

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Bij de eerstvolgende posting van mensen die in feite met dit hele issue niks te maken hebben ga ik de delete knop hanteren...

Ik handel dit verder met VROEM! af.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Het artikel word op het moment al in de DSP gezet door RobinVR, dus komt allemaal goed... :)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 21:24 schreef Daniel Kegel het volgende:
Bij de eerstvolgende posting van mensen die in feite met dit hele issue niks te maken hebben ga ik de delete knop hanteren...

Ik handel dit verder met VROEM! af.
Oké dan, maar als jullie niet willen dat anderen zoals ik me ermee ga bemoeien, dan moet je zoiets niet in LA posten maar via ICQ/mail afhandelen.

Ik ben benieuwd naar het artikel. :)

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op maandag 30 juli 2001 21:24 schreef Moartn het volgende:
Het artikel word op het moment al in de DSP gezet door RobinVR, dus komt allemaal goed... :)
Nice..hebben we vanavond/morgen weer wat te lezen :P

En tegen alle zeikers hierro..ik denk dat we blij mogen zijn met GoT en Tweakers..

Zie het als een extra dienst..als het er niet was..waar zou je vragen stellen, info kunnen bemachtigen etc..

Laatste tijd zeiken mensen gewoon veel over GoT en Tweakers..maar niets is perfect in leven! Jij dus ook niet "Revolution" Als je beter weet......doe dan lekker zelf iets opzetten..GoT en Tweakers is gewoon zo groot, omdat ze goed zijn..helaas blijven ze nu beetje achter(no offence) , maar ze zijn gewoon bezig om prof. uitstraling te krijgen..heb gewoon ff geduld en alles komt goed..je leven hangt er niet van af..

En AUB geen onzinnige reply's meer en ook geen gezeik over HK-Bans..zeik niet zo en werk gewoon mee zoals VROEM!

Defunctus Deo Juvente

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Wat ik schreef geldt ook voor jou Happyfun :)

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Op maandag 30 juli 2001 21:32 schreef HappyFun het volgende:
[..]
-1 flamebait :(

Verwijderd

Wat Daniel schreef geldt niet alleen voor mij HappyFun >:)

Verwijderd

Je mocht niet offtopic gaan van Daniel :+ :P

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 21:44 schreef Revolution het volgende:
Je mocht niet offtopic gaan van Daniel :+ :P
Kap dan zelf ook eens aub.

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 21:50 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Kap dan zelf ook eens aub.
Sorry hoor, ben al weg.
Offtopic gaan mag zeker alleen als je admin/mod bent...

Ga al weg voor vanavond uit LA, posten mag hier blijkbaar alleen als het positief is over T.net/GoT. |:(

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Hehe, nou jongens bedankt. Samen komen we er wel ;)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Zomaar een ideeetje, je zou bv ook je duurzame arbeid op GoT kunnen posten..... indien het inderdaad zo goed is, dan zal het als FAQ eindigen.

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Op zich wel een goed idee, ware het niet dat mijn artikel op zich niet erg geschikt is als faq. Het zou wel kunnen dat enkele feiten uit het stuk wel geschikt zijn.

Pagina: 1