Goedemiddag! Middels dit topic zou ik graag willen vragen of het mogelijk is mijn review over ihnon (https://tweakers.net/aanbod/rating/726254/) aan te passen na overleg met deze Tweaker. De gewenste aanpassingen op een rijtje:
- De aanvulling kan komen te vervallen.
- De scores graag als volgt: beschrijving 5 sterren, communicatie 2 sterren, aflevering 5 sterren
- De reviewtekst graag veranderen naar het volgende:
- De aanvulling kan komen te vervallen.
- De scores graag als volgt: beschrijving 5 sterren, communicatie 2 sterren, aflevering 5 sterren
- De reviewtekst graag veranderen naar het volgende:
Alvast bedankt!Beschrijving: Product is precies geleverd zoals in de advertentie was beschreven. De microfoon werkt perfect en is in prima staat.
Aflevering: Het pakje is uiteindelijk iets later verzonden dan afgesproken, maar was verder degelijk verpakt.
Communicatie: De initiële berichtenwisseling verliep zeer vlot en prettig. We hebben op een vrijdagavond een deal kunnen sluiten, en diezelfde avond heb ik de betaling verricht. Zaterdag zou het pakje op de post worden gedaan en zou ik een T&T code ontvangen.
Op zondag heb ik voor de zekerheid een berichtje gestuurd om te vragen of de verzending gelukt was, maar hierop kreeg ik helaas geen reactie. Maandagavond heb ik opnieuw om een statusupdate gevraagd, maar ook hierop heb ik geen bericht terug ontvangen. In de tussentijd is er echter wel een nieuwe advertentie door deze Tweaker geplaatst: V&A aangeboden: Sony NW-A1000, 6GB (USB 2.0)
Het kan altijd gebeuren dat wegens onverhoopte omstandigheden iemand niet in staat is om te reageren. Het is echter de combinatie geweest van de zichtbare activiteit van deze Tweaker in deze periode, én het feit dat ik een soortgelijke situatie al eerder ben tegengekomen waarin wél sprake was oplichting, die bij mij alarmbellen af liet gaan.
Uiteindelijk heb ik dinsdag een nette verontschuldiging en een uitleg voor de vertraging gekregen, en is dit allemaal vermoedelijk gewoon een nare samenloop van omstandigheden geweest. Communicatie is simpelweg extreem belangrijk, vooral als de deal al gesloten is. Deze situatie had voorkomen kunnen worden, maar ik ben blij dat alles alsnog is goedgekomen.