heb zojuist nieuw geheugen binnen gekregen, draai ik sisoft sandra, zie ik het volgende 
ben ik hier genaaid, of hoort dit zo??

Verwijderd
Verwijderd
Op maandag 30 juli 2001 18:32 schreef freekweb het volgende:
heb zojuist nieuw geheugen binnen gekregen, draai ik sisoft sandra, zie ik het volgende [afbeelding]
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Op maandag 30 juli 2001 18:52 schreef abbadon het volgende:
Is het niet zo dat er officieel geen PC2400 bestaat, net zoals PC150 geen officiële standaard is? Kijk, om dan toch aan de Jedec eisen te voldoen staat er in de SPD info welke voldoet aan de PChuppeldepup eisen. En het is juist die info die Sisoft jou laat zien. Ik zou me er maar niet al te druk om maken, althans, als je op de DIMM de juiste chips en sticker ziet zitten.
Wel, het klopt dus dat de SPD die conservatieve settings aangeeft en dat je zelf lekker aan de slag kuntIf you let the MB autodetect and set the memory settings by SPD it will be 2.5-3-3 for the CM64SD256-2400C2. We expect someone that's overclocking their system to know enough to go into the BIOS and set it how they want for overclocking. The other part doesn't exist at this time.
Please don't misunderstand, the CM64SD256-2400C2 is tested to run at 150MHz CAS2 (that's 2-2-2). Each and every module that leaves here is tested to run at those specs. What we can't promise however, is that the rest of the components in your system will run at these speeds.
RAM GUY
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
hangt zeeeeerrrr erg af van de exacte timings ... zou toch een paar andere reviews willen zien voor ik die kerels geloof hoor ..Op dinsdag 31 juli 2001 22:02 schreef Pierce21 het volgende:
Ik twijfel zeer sterk aan deze review... Ze laten zien dat een reep Crucial PC2100 op 146 een FPU van 748 haalt... Ik haal ~900 met Crucial PC2100 op 146... Klopt ergens iets niet denk ik bij die review
Verwijderd
Verwijderd
yooooo ik heb zo 2 x 256 MB TwinMOS geheugen liggen nu.Op dinsdag 31 juli 2001 23:07 schreef Pierce21 het volgende:
precies, ben ik helemaal met je eens... Van 1 review loop ik niet warm... Ik wil eerst de grote compu sites met een review zien komen voordat ik 't geloof