Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
En heb je dat probleem ook zonder die aanpassing?ik format <pre> tags met een custom font: Source Code Pro
Intentionally left blank
Lijkt er niet op. En nu mag ik het niet meer aanpasssen, want geen @import
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ah wacht, @import moet in je gewone prive-css-tuintje wel mogen; pas ik meteen aan.oisyn schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 14:05:
Lijkt er niet op. En nu mag ik het niet meer aanpasssen, want geen @import
Intentionally left blank
Ik had 'm al gesubmit: [fp] Kan geen @import meer gebruiken in custom css 
Ik heb nu de @import trouwens verplaatst naar een custom css addon, en nu werkt het ineens wel goed
Ik heb nu de @import trouwens verplaatst naar een custom css addon, en nu werkt het ineens wel goed
[ Voor 34% gewijzigd door .oisyn op 24-09-2019 14:09 ]
Maar anyhow, als het daadwerkelijk puur wordt veroorzaakt door het gebruik van een custom font dan denk ik niet dat we hier tijd aan gaan spenderen. Zeker niet aangezien het dan mogelijk een issue is in het component dat we hiervoor gebruiken ( https://codemirror.net/ )
Intentionally left blank
@crisp Als ik 1 teken typ dan corrigeert het zichzelf. Het treedt idd alleen maar op met de @import bovenaan, inclusief custom font.
Pagina: 1