Toon posts:

Teruglopend aantal views bij mijn V&A advertentie?

Pagina: 1
Acties:

• choogen
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Topicstarter
Vanochtend gebeurde er iets vreemds bij mijn recent aangeboden advertentie voor een videokaart op V&A.
Eerst kreeg ik een melding dat iemand het openingsbod had gedaan bij de veiling die ik hiervoor had ingesteld.
Niet veel later was het bod weer verdwenen, alsof het er nooit gestaan had. Tot zover vreemd, maar ook weer niet onmogelijk (misschien kun je zo'n bod ook weer net zo makkelijk verwijderen, geen idee, heb zelf nooit als koper aan een veiling meegedaan).

Wat ik pas echt vreemd vind is dat het aantal views sinds vanochtend omlaag gegaan is van 116 naar 92 nu...
Ik begrijp daar niets van. Kan het zijn dat iemand daar iets loopt te hacken?

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@crisp Ik had iets gelezen over database issues vanmorgen, kan dit daar mee te maken hebben?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 14:31:
@crisp Ik had iets gelezen over database issues vanmorgen, kan dit daar mee te maken hebben?
Dat zou best kunnen ja... Inmiddels zou alles weer stabiel moeten zijn iig.

Intentionally left blank

• choogen
  • Niet online

choogen

Topicstarter
Okay, dat lijkt me dan een logische verklaring.
Kun je zo'n bod inderdaad weer net zo makkelijk intrekken? Of zou het verdwijnen van dat bod ook met die database issues te maken kunnen hebben?

Anoniem: 733707

choogen schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 14:36:
Kun je zo'n bod inderdaad weer net zo makkelijk intrekken? Of zou het verdwijnen van dat bod ook met die database issues te maken kunnen hebben?
Voor zover ik het weet is een bod altijd in te trekken. Biedingen op Tweakers V&A zijn namelijk niet-bindend.

• Marly
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 29-05 22:54
choogen schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 14:36:
Ja, als bieder is 't simpelweg 'n kwestie van even op het kruisje klikken, dat bij je bod staat, en 't is weer verdwenen. Dus lijkt me niet, dat dit met de storing te maken heeft.

• choogen
  • Niet online

choogen

Topicstarter
Okay, naar aanleiding van alle reacties is het me nu helder. Iedereen bedankt voor het meedenken!

[Voor 3% gewijzigd door choogen op 24-09-2019 18:30]

• choogen
  • Niet online

choogen

Topicstarter
Heb toch het idee dat het aantal views bij V&A soms behoorlijk onbetrouwbaar is. Zo had mijn eerdergenoemde advertentie voor een videokaart gisteren nog bijna 300 views, maar vandaag zit ik opeens op 579 (!) .....
Weer database issues?

[Voor 5% gewijzigd door choogen op 14-10-2019 16:47]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee