Alternatief gezocht voor COD Zombies

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 14:03
Met @yorroy speel ik al geruime tijd Call of Duty Zombies. Eerst op de XBOX360, daarna een sabbatical en sinds kort spelen we dit op de PC. Gaat om de eerste Call of Duty Black Ops waarbij we de Zombie mode spelen met de map "Kino der Toten".

Zo langzamerhand raken we hier wat op uitgekeken. Het duurt 2 uur voordat je bij level 30 bent en uiteindelijk is elk rondje hetzelfde. We zijn dan ook op zoek naar een alternatief maar hebben niet echt een idee welke spellen een vergelijkbare modus hebben.

Mag iets zijn in de trant van vechten tegen tegenstanders in de vorm van waves of iets als terrorist hunt. Hoeft ook niet het nieuwste van het nieuwste te zijn. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-09 18:02
De gears of war serie heeft al enige tijd de horde-mode, dit is vergelijkbaar met de zombie-mode uit cod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 12:29

Luukwa

o/

World War Z? Heb me er mee vermaakt, end-game is niet zo wat.
Verder heb ik kleine 40 uur in Killing Floor 2 zitten, ook erg vermakelijk.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:48

Case_C

[Team Carrack]

Andere Black Ops games zijn geen optie? Want zo zijn er nog wel meer maps die erg leuk zijn om te spelen.
Van wat ik er nu van begrijp, ben je meer uitgekeken op Kino der Toten. En dat is ook wel de map met relatief weinig diepgang, en makkelijke rondjes (elk rondje is anders gaat daar niet op :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 14:03
Ja, de aanschaf van Zombie Chronicles staat ook op de planning, even wachten tot ie weer p het oude prijs niveau is. We gaan daarnaast GoW binnenkort spelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 20:07
Zombie Army Trilogy? Heb je iig hele campaigns voor co-op.

https://store.steampowere...1640/Zombie_Army_Trilogy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:15
Left 4 Dead 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergelwd
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-04-2021
Zombies in Spaceland uit CoD Infinite Warfare was voor mij en wat vrienden een hele leuke map om te spelen..
Grootste probleem bij de Zombie reeks is de dure aanschafprijs voor puur de zombie-modus maar Infinite Warfare heb ik voor 4-5euro op bepaalde sites gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user549890
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2024
Installeer anders Dayz en verdoe je tijd met deze brakke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Ze zijn al genoemd maar ik noem ze gewoon nog een keer:
  • Left 4 Dead
  • Killing Floor
Zeer populair onder zombieshooters fans en worden nog steeds veel gespeeld. En terecht: In het genre zijn beide games toppers. Misschien zelfs wel de beste games die in het genre zijn uitgegeven.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Beetje old school, maar qua waves heb ik vroeger behoorlijk wat uren verspeeld met ut2k4 invasion. Zijn nog steeds servers online die die gamemode draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:18

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Gewoon Call of Duty Black Ops 2 halen.
Of Call of Duty World At War

Trein?

Pagina: 1