Toon posts:

Beste manier aansluiten van een experia box v10 via coax

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik heb een vraag ik krijg via een groene coax kabel mijn data binnen deze kabel gaat naar een vocom digital qamtex tv/data isolator wat heb ik nog nodig om dit aan te kunnen sluiten op mij experia box v10 omdat deze geen coax aan sluiting heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10 12:04
Niet, Coax is voor Ziggo aansluitingen, de Experiabox is voor KPN xDSL diensten.

Voor Coax heb je dus een Ziggo modem nodig en de Experia heeft een telefoonlijn nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke dus ik moet op mijn isolater een coax naar rj11 kabel kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:47
Nee, die zou je zelf moeten maken. Mag je van mij proberen en als je dat werkend krijgt krijg je van mij een koekje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:28

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Je kunt geen xDSL modem/routeraansluiten op de kabel/coax, daar heb je echt een ander modem/router voor nodig, maa r daar had je vrij snel echter kunnen komen door simpel de handleiding eens open te slaan. ;)

[ Voor 30% gewijzigd door _Dune_ op 23-09-2019 23:00 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yes bedankt in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2019 @ 22:26:
Hey ik heb een vraag ik krijg via een groene coax kabel mijn data binnen deze kabel gaat naar een vocom digital qamtex tv/data isolator wat heb ik nog nodig om dit aan te kunnen sluiten op mij experia box v10 omdat deze geen coax aan sluiting heeft
Mogeljik kan je de experiabox als router gebruiken. Echter past die groene coax kabel daar niet rechtstreeks op. Je zal dus een modem van Ziggo moeten hebben die wel een coax aansluiting heeft. Vanaf daar kan je met ethernet door naar je experiabox. Maar waarschijnlijk heb je die experiabox dan helemaal niet meer nodig.
Pagina: 1