Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Stille muis en toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-11 21:20
Ik heb momenteel de Trust Evo - Silent Draadloos Toetsenbod + Muis, deze slijt helaas best snel en ik ben op zoek naar een volwaardige vervangen.

Ik heb geen MM in de buurt om ze te testen. Mechanische toetsen zijn veels te luidruchtig en vallen dus in ieder geval af. Ook wil ik niet mijn nier verkopen voor een setje. Deze set is nu rond de 50 euro ik wil maximaal 100 euro uitgeven. Hij mag bedraad zijn dat maakt mij niet uit.

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:30
Voor een stil toetsenbord moet je gewoon een toetsenbord hebben met scissor-switches zoals laptops hebben. Pricewatch zal er vol mee staan.

En wat bedoel je met een stille muis? Bij gebruik van een stoffen muismat zijn ze toch altijd stil?

categorie: Toetsenborden

[ Voor 35% gewijzigd door Ossi op 23-09-2019 21:09 ]

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 16:44
ik snap wel wat je bedoelt, ik heb sinds half jaar een nieuwe muis: je hoort het scrolwieletje totaal niet doordat er geen "ratel" inzit (hij scrolt in oneindig). MAAR waar ik vroeger amper een klik hoorde, als ik nu een keer iets aanklik hoor je dat gigantisch.

Het kan ook wel wennen zijn, want juist goedkopere muizen maken minder geluid, maar gaan sneller stuk / reageren minder goed...

• FitzChevalric.
Ossi schreef op maandag 23 september 2019 @ 21:07:
Voor een stil toetsenbord moet je gewoon een toetsenbord hebben met scissor-switches zoals laptops hebben. Pricewatch zal er vol mee staan.

En wat bedoel je met een stille muis? Bij gebruik van een stoffen muismat zijn ze toch altijd stil?

categorie: Toetsenborden
sommige muizen hebben wieltjes die een luid klikkend geluid maken.

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:30
Koop een Logitech muis met infinite scroll. Dat hoor je niet. :)

categorie: Muizen

[ Voor 66% gewijzigd door Ossi op 23-09-2019 21:44 ]

• FitzChevalric.
Ossi schreef op maandag 23 september 2019 @ 21:43:
Koop een Logitech muis met infinite scroll. Dat hoor je niet. :)

categorie: Muizen
Ik kende optie Scrollweerstand Uitschakelbaar nog niet. Goede tip....
Pagina: 1