Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een grafische kaart voor mijn PC. Ik speel nu vooral games op 1080p, maar wil in de toekomst overschakelen op 1440p. Heb een nieuwe PC gekocht (3700X, X570 en 16GB geheugen. Ik zit te twijfelen tussen een Gigabyte Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G of Gigabyte GeForce RTX 2060 Super Gaming OC 8G of een Inno3D GeForce RTX 2070 X2 OC
Wat is je budget?
Het budget is wat deze kaarten kosten. Maximaal 455 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke voorkeur voor een merk, dus mocht iemand anders een betere suggestie hebben, hoor ik het graag.
Voor / nadelen
Gigabyte Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G.
- Is sneller dan de 2060
- Kost meer. (Door een actie krijg je Call of Duty erbij welke ik sowieso wil aanschaffen)
- Verbruik is hoger
- Zijn nog kinderziektes m.b.t. drivers etc. (Is dit nu nog?)
Gigabyte GeForce RTX 2060 Super Gaming OC 8G.
- Goedkoper (Door een actie krijg je Call of Duty erbij welke ik sowieso wil aanschaffen)
- Ray Tracing
- Langzamer dan de 5700XT
De Inno3d lijkt hier tussenin te zitten.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen dat iemand mij kan overtuigen om voor 1 van de 2 opties te gaan. Mochten er verder vragen en/of onduidelijkheden zijn, zie ik ze hieronder wel verschijnen.
Ik ben op zoek naar een grafische kaart voor mijn PC. Ik speel nu vooral games op 1080p, maar wil in de toekomst overschakelen op 1440p. Heb een nieuwe PC gekocht (3700X, X570 en 16GB geheugen. Ik zit te twijfelen tussen een Gigabyte Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G of Gigabyte GeForce RTX 2060 Super Gaming OC 8G of een Inno3D GeForce RTX 2070 X2 OC
Wat is je budget?
Het budget is wat deze kaarten kosten. Maximaal 455 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke voorkeur voor een merk, dus mocht iemand anders een betere suggestie hebben, hoor ik het graag.
Voor / nadelen
Gigabyte Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G.
- Is sneller dan de 2060
- Kost meer. (Door een actie krijg je Call of Duty erbij welke ik sowieso wil aanschaffen)
- Verbruik is hoger
- Zijn nog kinderziektes m.b.t. drivers etc. (Is dit nu nog?)
Gigabyte GeForce RTX 2060 Super Gaming OC 8G.
- Goedkoper (Door een actie krijg je Call of Duty erbij welke ik sowieso wil aanschaffen)
- Ray Tracing
- Langzamer dan de 5700XT
De Inno3d lijkt hier tussenin te zitten.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen dat iemand mij kan overtuigen om voor 1 van de 2 opties te gaan. Mochten er verder vragen en/of onduidelijkheden zijn, zie ik ze hieronder wel verschijnen.
[ Voor 3% gewijzigd door znight op 24-09-2019 10:33 ]